خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام حسن (ع):

هرکس که در مقابل بیانات رهبر ایستاده باشد نفوذی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) گفت: هرکس که در مقابل نظرات و بیانات رهبر ایستاده باشد خود باخته و نفوذی است، برخی ها هم نگاه ساده ای دارند و در زمان مناسب با هم عمل نمی کنند که این نیز می تواند ضرر وارد کند.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۳۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

حجت الاسلام شعبان تقی خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) قزوین در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین، در ارتباط با موضوع نفوذ در بیانات مقام معظم رهبری اظهار کرد: دشمن هرگز به صورت مستقیم نمی گوید که موضوعی هدفش را تشکیل می‌دهد و یا اگر ما اقدام خاصی را انجام دهیم مطابق میل آنها عمل کرده ایم.

وی ادامه داد: عملکرد دشمنان همانند شیطان است، همان طور که شیطان با خطوط عمل می کنند و گام به گام به هدفش نزدیک می شود دشمنان نیز قدم به قدم و با واسطه عمل می کنند، نفوذ نیز دقیقا این پروسه را طی می کند.

تقی خانی تاکید کرد: آمریکا با همه خباثت هایی که در حق این مردم داشته است هرگز نمی آید که آشکار بگوید شخصی کامل در جهت خواسته های ما است بلکه از اشخاصی استفاده خواهد کرد که تمایل و گرایش‌های آن به غرب است، دنیا پرستی و حب دنیا در اعمال آنها بیشتر به چشم می خورد و یا تنها در ظاهر اهل دیانت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اما حسن(ع) خاطر نشان کرد: زمانی که روحانیت عامل سیاسی و برون رفت از بحران کشور بود دشمنان نظام اسلام بدون روحانیت را تبلیغ می کردند ولی امروز می بینیم که همان دست ها به دنبال روحانیت بدون اسلام هستند.

وی بیان کرد: هرکس که در مقابل نظرات و بیانات رهبر ایستاده باشد خود باخته و نفوذی است، برخی ها هم نگاه ساده ای دارند و در زمان مناسب با هم عمل نمی کنند که این نیز می تواند ضرر وارد کند.

تقی خانی متذکر شد: برخی ها با سخنان خود تفرقه افکنی می کنند و گاهی هم با سخنانی آب به آسیاب دشمن می ریزند که هر دوی اینها طریقه کمک به دشمنان را طی می‌کنند که گاها مورد تشویق دشمن نیز قرار می گیرند، کسی که دشمن از او به نیکی یاد کند باید به خود و اعمالش شک کند.

این مسئول در بخش پایانی سخنانش افراد مناسب جهت ورود به مجلس راکسانی دانست که صداقت مهمترین خصیصه رفتاری آنها باشد.

وی اضافه کرد: منتخب مردم باید قول و عملش با هم برابر باشند و نیز توجه به مردم نیز برایش اهمیت ویژه ای داشته باشد، ساده زیستی مشخص مهم زندگی اش باشد و نیز از خانواده ای باشد که قابل اعتماد هستند و اینکه در گذشته نیز رفتار قابل قبولی داشته است.

تقی خانی یاد آور شد: دقت کنیم که کاندیدای مورد نظرمان در زمان های سخت و در فتنه چه عملکردی داشته است،امروز که برای انتخابات هزینه می کنید از کجا آمده؟ استکبار ستیز بوده اند و آیا به این مسئله افتخار می کنند ؟

وی ادامه داد: استکبار ستیزی و رویارویی با دشمن، ولایت مداری، تلاش برای سربلندی کشور مسائلی است که باید به آنها توجه شود.

1004/ت30/ب

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار