فرماندار تفت خبر داد

راه‌اندازی ۱۳۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تفت و میبد

فرماندار تفت با اشاره به ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان‌رهبری از راه‌اندازی ۱۳۰ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه تفت و میبد خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۲۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: محمود زارع رشکوییهبا بیان اینکه بیش از 86 هزار نفر در حوزه انتخابیه تفت و میبد واجد شرایط رای دادن هستند‌، اظهار ‌داشت: تشکیل مجلس کارآمد و منسجم مستلزم حضور پرشور آحاد جامعه در عرصه‌های مختلف ملی و مذهبی به ویژه انتخابات پیش‌رو است.

فرماندار شهرستان تفت با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه مشارکت سلایق مختلف فرهنگی و سیاسی در این دوره از انتخابات گفت: 130 شعبه اخذ رای ویژه روز انتخابات در حوزه انتخابیه تفت و میبد راه‌اندازی می شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت ترویج فرهنگ مشارکت عمومی در انتخابات به نسل جدید را ازجمله ضرورت های فرهنگی و سیاسی عصر امروز عنوان کرد و اظهار داشت: 3 هزار 700 رای اولی در حوزه انتخابیه تفت و میبد آماده شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری هستند.

وی رعایت اخلاق انتخاباتی و رسانه‌ای را از جمله ویژگی های داوطلبان حوزه انتخابیه تفت و میبد در این دوره از انتخابات دانست و ادامه داد: انتخابات 7 اسفند ماه امسال با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه به نماد اخلاق اسلامی و فرهنگ دینی نظام جمهوری اسلامی ایران تبدیل می شود.

زارع با اشاره به ضرورت تشکیل مجلسی کارآمد وکارگشا در نظام اسلامی ایران تصریح کرد: مجلس به عنوان یکی از مهمترین نهادهای مردمی در کشور،‌ میراث خون شهدا و از جمله مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان تفت تدوین برنامه های فرهنگی،‌ اقتصادی و اجتماعی در راستای رفع نیاز مردم را از جمله مهمترین رسالت های مجلس شورای اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: مجلس نقش مهمی در حراست از ارزش های دینی و انقلابی نظام اسلامی ایران در منطقه ایفا می کند.

تسنیم/

ارسال نظرات
آخرین اخبار