افراد به جای اینکه به دروغ پردازی و تهمت زدن سعی در تخریب دیگران داشته باشند، بیایند تواناییها و ظرفیتهای خودشان را بیان کنند.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۲۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

به گزارشخبرگزاری بسیج از یزد: محمدصالح جوکار در همایش یاوران صالح که به مناسبت ایام سوگواری صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا(س) در مسجد روضه محمدیه برگزار شد با اشاره به سختکوشی مردم یزد اظهار داشت: کار و فرهنگ کار یکی از مشخصه‌ها و ویژگی‌های بارز مردم یزد از دیرباز تاکنون بوده است.

وی با بیان این مطلب که همه مردم می‌دانند که برای پیشرفت یزد و کشور باید بیش از پیش تلاش شود گفت: یزد اندیشمندان، علما و مجاهدان زیادی در طول تاریخ تحویل جامعه داده و امروز این افتخار را دارد که توانسته حوزه علمیه قم با آن عظمت را برپا دارد.

جوکار گفت: آوازه یزدی امروز نه تنها در مرزها و جغرافیای کشور ما سربلند است، بلکه یزدیهای ما در نقاط مختلف جهان درحال افتخارآفرینی هستند و ما باید این افتخارات را پاس بداریم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای مردم یزد ایستایی معنا ندارد و مردم این استان پویایی را در راستای تعالی و رشد این کشور ادامه می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه یزد می‌تواند الگو برای تمام کشور در زمینه‌های مختلف باشد، گفت: افتخار من این است که در نظام جمهوری اسلامی زندگی می‌کنم و به عنوان یک یزدی به کشورم خدمت می‌کنم.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه یزد و اشکذر بخش ندوشن و دهستان سورک ادامه داد: افتخار داریم که امروز این آب و خاک رسالت عظیمی را بر عهده دارد و به همین دلیل برای وجب به وجبش احترام قائل هستم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که برای انجام تکلیف به میدان آمده، بیان کرد: ما می‌توانیم خط انتقال آب به یزد با ظرفیت آب به استان یزد را از یک استان جدا کرده و به استان دیگر وصل کنیم که دیگر تهدیدی نداشته باشیم.

وی با اشاره به پیگیریهایی که در دوره نهم مجلس برای تصویب انتقال آب از خلیج فارس به یزد انجام داده، گفت: ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و یکی از برنامه‌های ما در دوره آینده مجلس هم پیگیری اجرای این طرح و تامین اعتبار برای آن است.

جوکار با بیان این مطلب که از خداوند طلب باران و نعمت الهی داریم خاطرنشان کرد: مشکل اصلی آب برای استان یزد آب است و ما باید آب را برای نسلهای بعدی فراهم کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توکل بر خداوند تلاش و سعی ما بر این است که از هزاران کیلومتر آن طرف‌تر آب را به استان یزد انتقال دهیم.

وی با تاکید بر اینکه باید از رکود اقتصادی خارج شویم گفت: کارآفرینان و سرمایه‌گذاران یزدی می‌توانند در این زمینه نقش موثری ایفا کند.

کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه "یزد و اشکذر بخش ندوشن و دهستان سورک" سند تحول استان یزد را نیازمند تغییر و تحول دانست و گفت: ما باید برای استان یزد دنبال فناوری اطلاعات باشیم و مشاغلی ایجاد کنیم که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ما امروز در بحث اشتغال با مشکلی مواجه نباشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که یزد قطب گردشگری، سلامت، دانش، علم و فناوری می‌شویم، گفت: هر آنچه که در 7 اسفند اتفاق افتاد ما راضی هستیم و هرچه خواست خداوند و مردم باشد از صندوق بیرون می‌آید.

وی گفت: اگر خدا و مردم خواستند و من به عنوان خدمتگذاری افتخار ادامه این مسیر را داشتم، قدر مسلم محکم و راسخ در خدمت مردم برای پیشبرد اهداف متعالی استان یزد هستم.

جوکار گفت: رشد و توسعه استان، ایجاد اشتغال و ایجاد ثروت برای استان یزد را یکی از مهمترین برنامه‌هایی دانست که در دوره بعدی مجلس پیگیری می‌شود.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی به تهمت هایی که در تبلیغات توسط برخی افراد به وی زده شده، گفت: افراد به جای اینکه به دروغ پردازی و تهمت زدن سعی در تخریب دیگران داشته باشند، بیایند تواناییها و ظرفیتهای خودشان را بیان کنند.

ارسال نظرات