رئیس دانشگاه پیام نور کردستان گفت: نامزدها باید در حد وظیفه نمایندگی شعار دهند و از وعده و وعیدهایی که از عهده یک نماینده خارج است بپرهیزند.
کد خبر: ۸۶۴۲۳۰۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، اسکندر مرادی رییس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج اظهار کرد: مردم به این سطح از عقلانیت و شعور اجتماعی رسیده اند که به چه افرادی رای دهند و چه کسانی را روانه مجلس کنند.
وی گفت: در ایران انتخابات های زیادی برگزار شده و مردم ما تجربه بسیار خوبی در این زمینه دارند و همین امر موجب شده که عقلانیت و شعور انتخاباتی مردم بالا برود.
رئیس دانشگاه پیام نور کردستان اظهار کرد: مردم ما به این عقلانیت رسیده اند که شعار نامزدها بر چه اساسی است و یک نماینده چه جایگاهی دارد و با قدرت و حدود اختیارات آنان آشنایی دارند و بدون شک انتظاراتی در حد نمایندگی از آنان خواهند داشت.
وی با بیان اینکه وظیفه یک نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون است ادامه داد: افرادی که از سوی مردم انتخاب شده و در مجلس حضور پیدا می کنند باید به این وظایف خود عمل کرده و در صدد تصویب قوانینی باشند که به رفع مشکلات و دغدغه های مردم بینجامد.
مرادی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای اظهار کرد: مردم ایران اسلامی و در راس آن مردم کردستان همواره در عرصه های مختلف نظام مشارکت جدی داشته اند و بدون شک این بار نیز با مشارکت گسترده خود، امید دشمنان را به یاس تبدیل می کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور کردستان تاکید کرد: مردم باید افرادی را برای حضور در مجلس انتخاب کنند که توانمند و اصلح بوده و رفع مشکلات و دغدغه های مردم را در اولویت قرار داده و با تمان توان در این راستا بکوشد.
به گفته وی مشارکت گسترده مردم در پای صندوق های اخذ رای موجب می شود نمایندگان با قدرت و توان بیشتری پیگر توسعه کلان استان باشند.
استان کردستان در مجلس شورای اسلامی شش نماینده دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند برگزار می شود.

ارسال نظرات