خبرهای داغ:
معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین:
معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین اذعان کرد: انتخابات به عنوان عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم سالار شناخته می شود.
کد خبر: ۸۶۴۲۲۸۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین در ارتباط با هفتم اسفند بیان کرد: انتخابات به عنوان عرصه حضور مردم در صحنه تصمیم گیری برای تعیین سرنوشت خویش در جوامع مردم سالار شناخته می شود.

وی افزود: شرکت در انتخابات برای مردم شریف ایران هم حق است و هم تکلیف چرا که کشور متعلق به همه مردم است و مردم باید با حضور با بصیرت خود و با انتخاب صحیح و آزادانه خود بتوانند نمایندگان خودشان را در قوه مقننه مشخص نمایند.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی که نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی است نمایانگر اهمیت اراده و تصمیم مردمان این سرزمین در تعیین سرنوشت خویش می باشد.

نوروزی خاطرنشان کرد:هر برگه رای ما تیری خواهد بود برقلب دشمنان اسلام و علاوه برحضور حداکثری تلاش نماییم که افراد انقلابی ومعتقد به نظام اسلامی و رهبری و صیانت از آرمانها و دستاوردهای شهدا را به مجلس شورای سالامی و خبرگان رهبری انتخاب نماییم.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها