خبرهای داغ:
شانزدهمین یادواره 12 شهید منطقه جمکران قم امشب با حضور خانواده های معظم شهدا در شبستان کربلا مسجد مقدس جمکران برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۲۳۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، شانزدهمین یادواره 12 شهید منطقه جمکران امشب در حالی برگزار شد که فضای مسجد مقدس جمکران، در روز سه شنبه مملو از نمازگزاران و عاشقان حضرت ولی عصر(عج) و زائران عزادار ایام فاطمیه(س) و شهادت حضرت زهرا(س) بود.

در این مراسم، حجت الاسلام سید علیرضا تکیه ای به ایراد سخن پرداخت و مقام و منقبت شهدا و مسئولیت امروز جامعه در قبال خون مطهر آنان و نیز هوشیاری و بصیرت در موضوع انتخابات و انتخاب اصلح را یادآور شد.

خاطره گویی، تقدیر از خانواده های معظم شهدا، پخش کلیپ شهدای مدافع حرم و نوحه خوانی سازور، از بخش های مراسم شانزدهمین یادواره شهدای منطقه جمکران بود.

محمد علی مختاران فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) و حجت الاسلام احمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، قهرمانپور فرمانده حوزه 6 شهید باهنر و اعضای شورای حوزه، بسیجیان پایگاه جمکران، زائران و مجاوران مسجد جمکران و پیشکسوتان دفاع مقدس، از جمله حاضران در یادواره بودند.

این مراسم، طی 14 سال گذشته در یکی از مساجد محله جمکران برگزار می شد اما دو سال است که با همکاری مسجد مقدس جمکران و با شکوه خاصی، در شبستان کربلای این مسجد مقدس برگزار می گردد.
ارسال نظرات