خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس:

به کسی رای دهیم که شعار مرگ بر آمریکای او در مجلس قطع نشود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه فردوس گفت: خصوصیات مجلس مطلوب رفاه مردم، عدالت، پیشرفت فناوری، عزت و گشایش اقتصادی است و ما به دنبال نماینده ای هستیم که شعار مرگ بر آمریکای او در مجلس قطع نشود .
کد خبر: ۸۶۴۲۱۷۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت السلام والمسلمین غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج سپاه فردوس در نشست بصیرتی و روشنگری در جمع بسیجیان سه قلعه با تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت : دشمن از تمامی جنبه ها و عرصه ها می خواهد که به کشور ایران و انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی با اشاره اینکه فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای ما یک نقشه راه است، گفت: ما باید تلاش خود را برای پیاده کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب انجام دهیم.

غلامی با بیان اینکه دو گروه به دنبال مجلس اند که یک عده به دنبال مجلس مطلوب و یک عده به دنبال مجلس مرعوب هستند، افزود: خصوصیات مجلس مطلوب رفاه مردم، عدالت، پیشرفت فناوری، عزت و گشایش اقتصادی است. ما و افرادی که می توانند رای دهند توجه داشته باشند که به کسی رای دهند که گشایش اقتصادی بیاورد.

وی ادامه داد: مذاکره در امور هسته ای با این شرایط باشد که در آن مصلحت، حکمت و عزت برای نظان اسلامی بیاورد. ما به دنبال کسی هستیم که شعار مرگ بر آمریکای او در مجلس قطع نشود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها