خبرهای داغ:
در پی شهادت طلبه مجاهد و ذاکر با اخلاص اهل‌بیت حجت اسدی، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با صدور پیامی شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۴۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، در پی شهادت طلبه مجاهد و ذاکر با اخلاص اهل‌بیت حجت اسدی، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با صدور پیامی شهادت وی را تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: طلبه مجاهد و ذاکر با اخلاص اهل‌بیت شهید حجت‌ اسدی صادقانه بر پیمان خویش ایستاد و جان خود را در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب اسلامی فدا کرد.

در ادامه این پیام آمده است: وجه امتیاز این شهید، چنانکه دوستان و همسنگران او شهادت می‌دهند مجاهدت مخلصانه او در جبهه فرهنگی و نوکری در آستان اهل‌بیت (ع) است.

این پیام می‌افزاید: تربت پاک کربلا فعالیت‌های خستگی‌ناپذیر وی را در برپایی مجالس عزا در اربعین و خدمت به زائران شهادت خواهد داد.

این پیام عنوان می‌کند: سرزمین جبهه‌های دفاع‌ مقدس نیز همین شهادت را در آماده‌سازی فضا برای زائران راهیان‌نور در پیشگاه الهی ثبت خواهد کرد و به فضل الهی از برکت این فعالیت‌ها در بهشت برین متنعم خواهد بود.

در پایان این پیام آمده است: بر خود لازم می‌دانم عروج این شهید عزیز را به خانواده داغدار و دوستان ایشان و عموم مجاهدان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت عرض نمایم و علو درجات آن بزرگوار را از درگاه الهی خواستارم.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها