خبرهای داغ:
سرهنگ محبی پور گفت:نیاز امروز شهر شیراز نمایندگانی متخصص، متدین، متعهد، امتحان پس داده و در عرصه عمل دارای روحیه خستگی‌ناپذیر و در مقابل دشمن انقلابی رفتار کردن می باشد.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۳۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: انتخابات پیش رو با هوشیاری مردم به تثبیت روحیه مقاومت و استقلال و ایستادگی و سرخم نکردن در برابر دشمن خواهد انجامید..

 سرهنگ اسماعیل محبی‌پور، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همواره در میدان‌های گوناگون سنگ تمام گذاشته‌اند و باز هم برای این انتخابات سنگ تمام گذاشته و حضور گسترده خواهند داشت.

وی ابراز کرد: مسئولان و نمایندگان بدانند که شیراز برای مجلس شورای اسلامی به افرادی خستگی‌ناپذیر که دغدغه مردم و کار  برای خدمت کردن در عرصه عمل داشته باشند و بتوانند گره‌ای از مشکلات شهر شیراز را برطرف کنند، دارد.

سرهنگ محبی‌پور با تأکید بر اینکه شیراز با مردمانی همیشه در صحنه به نمایندگانی که فکر و ذهنشان برطرف کردن دغدغه معیشت و آبادانی در شهرها و روستاها نیازمند است، گفت: این‌ها شاخصه نماینده طراز انقلاب اسلامی است که باید در مقابل دشمن هم جسور باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز اظهار کرد: دو انتخابات مهم 7 اسفند در شرایط فعلی آن‌قدر در عرصه بین‌الملل مهم است که برای اولین بار دشمنان آشکار جمهوری اسلامی یعنی نظام سلطه نه تنها گروه‌های داخلی را به تحریم و عدم حضور تشویق نمی‌کنند بلکه تلاش می‌کنند با مهندسی انتخابات و هدایت افکار مردم کسانی وارد عرصه قانون‌گذاری و نظارت در سطح ملی شوند که یا مرعوبند یا امکان بهره‌برداری از آن‌ها برای نفوذ در عرصه سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری نظام وجود دارد .

وی گفت: افرادی که در انتخابات مورد طمع و حمایت رسانه‌های دشمن هستند یا همدستان دشمنان ملتند و یا در مسیری قدم برمی‌دارند که بی مزد و منت اهداف سلطه‌گران بین‌المللی را محقق می‌سازند.

وی با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: حضور حداکثری مردم شریف فارس برگ زرینی در دفتر حماسه‌های مکرر انقلاب اسلامی است که البته این حماسه حضور با انتخاب اصلح تکمیل خواهد شد.


وی تصریح کرد: آحاد مردم وهم استانی‌ها دقت کنند که نیاز امروز شهر شیراز به نمایندگانی است که متخصص، متدین، متعهد، امتحان پس داده و در عرصه عمل دارای روحیه خستگی‌ناپذیر و در مقابل دشمن انقلابی رفتار کردن است.

 فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیرازدر پایان صحبت هایش  با بیان اینکه در انتخابات‌‌های گذشته سپاه همگام با نیروی انتظامی امنیت بخشی از شعب اخذ رأی را برعهده داشته است، گفت: در انتخابات هفتم اسفند در شهر شیراز بخش اعظمی از امنیت صدرصدی شعب اخذ رأی به عهده سپاه است و امیدواریم در کنار مجریان انتخابات در برگزاری انتخاباتی شکوهمند در هفتم اسفند و در کمال آرامش و اطمینان وظیفه خدمتگذاری در این رویداد مهم را به سرانجام برسانیم.

وی تصریح کرد: سپاه در جهت انجام وظیفه پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی در هر زمینه‌ای که مسئولان و مدیران کشور به همکاری نیاز داشته باشند، اعلام آمادگی دارد و برای خلق حماسه ماندگار انتخابات آماده تامین امنیت شعب اخذ رأی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها