امام جمعه اهل سنت تربت جام در گفتگو با "بسیج":

انتخابات نباید موجب تحریک‌های مذهبی و قومی شود

امام جمعه اهل سنت تربت جام گفت: انتخابات نباید موجب تحریک‌های مذهبی و قومی شود و باید از مذهبی کردن انتخابات خودداری کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۲۱۰۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
مولوی شرف الدین جامی الاحمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، حضور حداکثری ملت قهرمان ایران اسلامی در انتخابات را یک ضرورت  اساسی دانست و افزود: شرکت مردم در دفاع از کیان جمهوری اسلامی و حکومت مردم سالاری دینی یک وظیفه شرعی و ملی است.

وی با اشاره به اینکه مردم ولایت مدار تربت جام و دیگر شهرهای تلفیقی با وحدت و آرامش در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی دارند تصریح کرد: انتخابات نباید موجب تحریک های مذهبی و قومی شود و باید از مذهبی کردن انتخابات خودداری کنیم.

وی با اشاره به نقش انتخابات در تحکیم وحدت اسلامی خاطرنشان کرد: مردم  هر دوره در دفاع از جمهوریت نظام و مردم سالاری دینی در انتخابات حضور حداکثری دارند.

امام جمعه اهل سنت تربت جام ابراز داشت: هرچه درصد شرکت کنندگان در سطح کشور به نسبت جمعیت واجدین افزایش یابد قطعا مجلس آینده از اعتبار و اهمیت بیشتری برای تصمیم گیری در سطح داخلی و خارجی برخوردار است.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری انتخابات، می بایست مردم با وحدت کلمه همچون گذشته بدون کینه ، کدورت و تفرقه به زندگی خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات برای دوستان و دشمنان ما پیام هایی در بر خواهد داشت اظهار کرد: دوستان نظام از حضور حداکثری مردم ایران اسلامی قلبا ًراضی و خشنود خواهند شد و این امید و نوید را در پی دارد که به خواسته های زورگویانه آمریکا و غرب تن ندهند و همچنان بر راه اسلام ناب محمدی(ص) و حقوق امت اسلامی پا فشاری کنند.

 این روحانی اهل سنت یادآورشد: مردم در انتخابات به دشمنان انقلاب می فهمانند که ملت ایران با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری با وجود همه  فتنه ها از دستاوردهای امام (ره)، انقلاب و شهدا حفظ وحراست نموده و حضور مردم در صحنه های انقلاب موجب یأس و شکست دشمنان می شود.

جامی الاحمدی تأکید کرد: انتخابات باعث دلگرمی، همدلی و همزبانی دولت و ملت ما و حتی مردم مظلوم و مستضعف مسلمان و غیر مسلمان در جهان می شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار