به مناسبت ایام فاطمیه اول، همایش جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها در منابع اهل سنت با حضور خواهران تشیع و تسنن در زاهدان برگزار شد
کد خبر: ۸۶۴۲۰۹۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵

 مدیریت خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان  در حاشیه همایش جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها در منابع اهل سنت به خبرنگار خبر گزاری بسیج استان سیستان وبلوچستان  گفت: همایش جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها در منابع اهل سنت به همت مدیریت خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان استان وبا حضور بیش از 150نفر از طلاب بسیجی خواهر شیعه وسنی در مر کز آموزشی شهید عالی زاهدان برگزار شده است.

سمیه سر گلزایی افزود: بر اساس منابع تفسیری وحدیثی اهل سنت تقریبا 135آیه در 49 سوره به نوعی درباره حضرت فاطمه (س)می باشد که البته این تعداد غیر از آیاتی است که در منابع شیعه ذکر شده است.

وی با تاکید بر این مطلب که دو سوره دهر وکوثر به طور کامل در شان حضرت فاطمه زهرا(س) نازل شده است بیان کرد: این همایش در راستای شناخت شخصیت وجودی و مقام معنوی حضرت زهرا سلام الله علیها و  ایجاد وحدت و همدلی بین طلاب خواهر تشیع و تسنن برگزار شده است. مدیریت خواهران سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها به عنوان یکی از درخشنده ترین چهره های والای انسانی و نمونه کامل خلقت پروردگار است، ادامه داد: شناساندن سبک زندگی و سیره سیاسی و اجتماعی حضرت زهرا سلام الله علیها یکی از اهداف برگزاری همایش جایگاه حضرت زهرا سلام الله علیها در منابع اهل سنت است.

سرگلزایی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایشی به دشمنان به ویژه استکبار جهانی ثابت می کند که تشیع و تسنن در کنار هم حضور دارند و حضور خواهران فرهیخته شیعه و سنی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

وی افزود: طلاب خواهر  تشیع و تسنن استان در کنار هم هستند و از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت محض دارند.

ارسال نظرات