مسئول بسیج هنرمندان زابل معرفی شد :

امیر اسحاقی به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان سپاه شهرستان زابل معرفی شد

مراسم تودیع ومعارفه مسئولین اسبق وجدید کانون بسیج هنرمندان شهرستان زابل با حضور مسئولین وجمعی از هنرمندان بسیجی بر گزارشد
کد خبر: ۸۶۴۲۰۷۶
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

به گزارش ؛ فرمانده سپاه بسیج شهرستان زابل در مراسم تجلیل از دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر خم در زابل با تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) با اشاره به سخنی از حضرت امام خمینی (ره) که فرموده بودند؛ من به همه شما عرض می  کنم که اگر خدای ناخواسته اسلام در ایران سیلی بخورد در همه دنیا سیلی خواهد خورد و بدانید که به این زودی دیگر نمی تواند سرش را بلند کند.

ثمره حسینی ادامه داد: حضرت امام خمینی فرمودند؛ این الان یک تکلیف بزرگی است که از همه تکلیف ها بالاتر است، حفظ نظام اسلامی از اوجب، واجبات است اگر اسلام را می خواهید، باید این جمهوری را حفظ کنید.

فرمانده سپاه زابل بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران با حضور آگاهانه مردم و رهبری پیامبرگونه حضرت امام (ره) و سایر تعالیم اسلامی به پیروزی رسید، انقلابی که هم مورد عنایت خداوند متعال، ائمه اطهار(ع) و امام زمان(عج) است که با گذشت 37 سال هنوز پابرجاست و محکم و با صلابت به مسیر خودش ادامه می دهد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ماندگاری37 سال انقلاب تحلیل دارد، رمز اصلی و ماندگاری این انقلاب توکل به خداوند متعال، ایستادگی، مقاومت و طاقت آوردن مردم در همه شرایط سخت و عرصه های انقلاب است.

وی تاکید کرد: برای همه روشن و واضح است که باید با همه توان و وجود برای حفظ نظام و انقلاب تلاش و کوشش کنیم.

فرمانده سپاه زابل در پایان ضمن قدردانی از فعالیت های حسین گلوی مسئول سابق بسیج هنرمندان زابل، امیر اسحاقی را به عنوان مسئول جدید بسیج هنرمندان این شهرستان معرفی و همچنین از تلاشهای دست اندرکاران بازسازی واقعه غدیر خم در زابل نیز قدردانی نمود.

ارسال نظرات