خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی شهرستان گرمه گفت: دانش‌آموزان پسر این شهرستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۴۷
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، با حضور امام جمعه شهر گرمه و جمعی از نیروهای پایور ناحیه و مسئولین اموزش و پرورش دانش اموزان بسیجی به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

کاظمی مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت گرمه در این خصوص گفت: ظهر سه شنبه 4 اسفند ماه ۸۰ دانش‌آموز دبیرستانی با همکاری اداره آموزش‌وپرورش و ناحیه مقاومت بسیج گرمه به اردوی راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان با دو دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان نور اعزام شده‌اند اذعان کرد: بازدید از مناطق عملیاتی اروند، دهلاویه شلمچه و هویزه و همچنین اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله عناوینی است که در طول این اردو برگزار می‌شود.

کاظمی با تأکید به اهمیت بازدید از مناطق عملیاتی خاطرنشان کرد: برگزاری این اردوها برای نسل جوان و به‌ویژه دانش آموزان پسر دستاوردهای بسیار مهم و تأثیرگذار فرهنگی خواهد داشت؛ چراکه مناطق عملیاتی، یکی از مهم‌ترین بسترهای موجود برای انتقال آموزه‌های فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به اهداف اعزام دانش آموزان تحت عنوان کاروان راهیان نور، افزود: اردوهای راهیان نور می‌تواند پیوند ارزشی میان نسل جوان و دوران دفاع مقدس را تحکیم بخشد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی ناحیه مقاومت گرمه با بیان اینکه این اردو ۵ روز به طول خواهد انجامید اظهار داشت: ۱۷ نفر از دست‌اندرکاران نیز در این سفر با دانش‌آموزان همراه هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها