خبرهای داغ:
رئیس بنیاد مسکن شهرستان کبودراهنگ با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم بهسازی روستای ایده لو گفت: این پروژه شامل زیرسازی، جدول‌گذاری، تخریب و آواربرداری، جابجایی شبکه برق و 8 هزار مترمربع آسفالت است که در فروردین ماه سال 95 به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۲۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۷

علی جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در کبودراهنگ با اشاره بر 3 پروژه بهسازی، آسفالت و زیرسازی روستای ویان، ایده لو و آقچه قیه با اعتبار بیش از 12 میلیارد ريال اظهار کرد: روستای ویان با یک هزار و 400 متر جدول‌کاری، 6 هزار و 500 متر آسفالت و یک کیلومتر زیرسازی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از دیگر پروژه‌ها نیز پروژه روستای آقچه قیه با 4 هزار مترمربع تخریب و آواربرداری، یک هزار و 800 متر جدول‌گذاری، یک کیلومتر زیرسازی و یک هزار متر جابجایی شبکه برق و 6 هزار مترمربع آسفالت بود که به بهره‌برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن کبودراهنگ با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم بهسازی روستای ایده لو عنوان کرد: این پروژه نیز با زیرسازی 3.1 کیلومتر، جدول‌گذاری 8 هزار متر، تخریب و آواربرداری 4 هزار و 500 مترمربع، یک هزار متر جابجایی شبکه برق و 8 هزار مترمربع آسفالت در حال انجام است که در فروردین سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.

وی با تقدیر از استاندار برای تخصیص 500 تن قیر رایگان به روستای قباق تپه به منظور آسفالت معابر ادامه داد: بهسازی فاز يك روستاي قباق تپه نیز با اعتباري بيش از 750 ميليون تومان به بهره‌برداري رسيد كه شامل تخريب، تعريض، زيرسازي، جابه‌جايي برق، جدولگذاري و آسفالت بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات