قابل توجه تنگستانیها

تعصب دروغین به نام تنگستان علنی شد

شنیده ها از این حکایت دارد که کاندید جریان اصلاح طلب ها در حوزه دشتی و تنگستان در جریان سفر های تبلیغاتی خود در دلوار اعلام کرده است که در صورت حضور جناب پور فاطمی در صحنه انتخابات انصراف می دهد.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۰۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان و به نقل از سایت خبری تنگستان نما، آقای محمد پاکدل که این روز ها  با حواشی تبلیغاتی دست و پنجه نرم می کند و تازه قضیه مدرک تحصیلی اش لو رفته و دکتر نبودنش  در اذهان عمومی موجی از نا رضایتی را به دنبال داشته است شب گذشته در دیدار مردم دلوار بدون در نظر گرفتن عقبه حامی خود که همواره بر نام تنگستان و حضور کاندیدی از این دیار در مجلس تعصب به خرج می دهد عنوان داشته که در صورت تایید صلاحیت جناب پور فاطمی  از حضور در صحنه انتخابات انصراف خواهد داد.

این طرز گفتار و ادبیات از کلام کاندید تازه به دوران رسیده و مورد حمایت جریان اصلاح طلب  دور از انتظار نبود چرا که وی با حمایت این جریان جان تازه ای به حال و هوای انتخاباتی اش دمیده شد و تا حدودی غبار گرفته بر این حال و هوا با بیانیه جناب پور فاطمی داشت پاک می شد که این طور هم شد و محمد پاکدل با این کار می خواست عرض ارادتش را به پور فاطمی و جبهه اصلاحات تکمیل کند.

 این در حالی است که بسیاری از طرفداران وی در شهرستان تنگستان به نام تنگستان و نماینده ای که در روز هشتم اسفند انتخاب می شود حساسیت دارند و می خواهند که تنگستانی باشد.

آقای پاکدل نیز با بیان عرض ارادتش به پور فاطمی آب پاکی را روی دست هواداران تنگستانی اش ریخت که تنگستان کیلو چند!.

حالا هواداران پاکدل مانده اند که چکار کنند گر چه عده ای از طرفداران وی در آن شب رویایی برای تنگستانیها، با ترک جلسه اعتراض خود را به جناب پاکدل رسانده اند اما دیگران نیز بدانند در این اتفاق نگاه حزبی بر قومیت گرایی پیشی گرفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات