خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بوکان:

انتخابات در نظام اسلامی یک وظیفه و تکلیف دینی است

فرمانده سپاه بوکان گفت: در نظام اسلامی، انتخابات تنها به عنوان یک حق برای مردم نیست بلکه به عنوان یک وظیفه و تکلیف دینی و ملی همگانی می باشد.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۰۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده سپاه بوکان در مراسم جشنواره سرباز، به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: برای خنثی نمودن توطئه‌های دشمن در تضعیف نظام باید مجلسی کارآمد، مقتدر، انقلابی و نمایندگانی با تقوا، امین، پرتلاش، متخصص، متعهد، شجاع و انقلابی داشته باشیم.

سرهنگ پاسدار علیرضا مظاهری تصریح کرد: در نظام اسلامی، انتخابات تنها به عنوان یک حق برای مردم نیست بلکه به عنوان یک وظیفه و تکلیف دینی و ملی همگانی بوده و در تمام انتخاباتی که به هر منظور پیش می‌آید شرکت کنند.

وی گفت: امت اسلامی در انتخابات وظیفه حساسی دارند لذا باید فردی را که می‌خواهند انتخاب کنند، فقط برای رضای خدا و مصلحت امت اسلامی باشد و در انتخاب آن‌ها هیچ گونه انگیزه ای، "غیر از انتخاب اصلح که تنها راه حاکمیت صالحان است”، نداشته باشند و بر همین اساس باید افرادی را که می‌خواهند انتخاب کنند، کاملاً شناخته شده باشند و آن‌ها را در دیانت و صداقت امتحان کرده و میزان کارآئی آن‌ها را برای کاری که انتخاب می‌کنند، دانسته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخاب اصلح در کلام وحی اشاره کرد و گفت: آنچه باید انگیزه یک فرد مسلمان در انتخاب افراد باشد همان مصلحت اندیشی و انتخاب اصلح است و هنگامی که به پای صندوق‌های رای می‌روند فقط برای رضای خدا، مصلحت اسلام و کشور اسلامی، شایسته‌ترین افراد را انتخاب کنند که این انتخاب اصلح مورد اشاره در کلام وحی در قرآن کریم و همچنین ائمه اطهار(ع) می‌باشد.

فرمانده سپاه بوکان انتخابات و انتخاب اصلح را یک امتحان الهی دانست و افزود: اگر با چشمان باز و آگاهانه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا نکنیم، تکلیف خود را درست انجام نداده‌ایم اصل شرکت در انتخابات، انجام یک واجب است، اما واجب دوم این است که ، اصلح ترین و شایسته‌ترین را انتخاب کنیم.

سرهنگ مظاهری در پایان به نقشه شومدشمنان در انتخابات اشاره کرد و افزود: استکبار جهانی با توجه به جنگ روانی که از طریق تبلیغات به راه می اندازند سعی می کنند تا مانع از حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای شوند و بدین وسیله در اقتدار ملی خلل وارد کرده و نظام اسلامی را از پشتیبانی نیروی عظیم مردمی بی بهره سازند، لذاست که مردم عزیز میهن اسلامی با پی بردن به نیت پلید دشمن، حضوری هر چه با شکوه تر مانند دیگر انتخابات داشته، مشتی بر دهان آنها بکوبد

گفتنی است در پایان از سربازان نمونه سپاه بوکان تقدیرو تشکر بعمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار