نشست نهضت روشنگری فصلی با موضوع انتخابات به همت حوزه شهید جبارزاده آواجیق سپاه چالدران با حضور حجت الاسلام اسلام حلمی نماینده ولی فقیه در سپاه چالدران در حسینیه بخش زردشت (آواجیق) برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۰۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی؛ در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و بسیج برگزار شد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: اکنون ما در موقعیت بسیار حساسی به سر می‌بریم، موقعیتی که برای ملت ایران سرنوشت ساز است. مردم ایران با ایجاد انقلاب اسلامی دست به کاری زدند که در طول تاریخ بی نظیر و شگفت انگیز است.

حجت الاسلام اسلام حلمی افزود: در این برهه از زمان که همه قدرت‌های استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران است رهبری امت به دست فقیهی مجاهد است که معنای واقعی دموکراسی، آزادی و فضای باز آموزش، تحصیل و پیشرفت رابرای همگان ترسیم نموده است.

وی ادامه داد: نظام ما یک نظامی برخاسته از مردم با محتوای دینی است و از قانون اساسی، قرآن و سنت پیامبر (ص) نشات می‌گیردوسایر ملل نیز از انقلاب مادرس گرفته و به فکر خروج از یوغ استعمار، استبداد و دیکتاتوری افتادند. قهرا رخ دادن این چنین اتفاقاتی برای اربابان زر و زور و تزویر ناگوار است و پیوسته می‌خواهند که از یک نقطه ضربه خود را به این ملت وارد کنند تا این مشعل فروزان را خاموش کنندولی این آرزو را به دوزخ خواهند برد.

حجت الاسلام حلمی اضافه کرد: اکنون ما در آستانه انتخابات مهم خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم بر کسی پوشیده نیست که دشمنان می‌خواهند با سیاست‌های خود شبهه‌هایی را ایجاد کنندووظیفه ماست که باید در مقابل آنان بابصیرت ، اتحاد وهمدلی خودمان بایستیم وآیه های یاس را برای شیاطین قرائت نماییم.

نماینده ولی فقیه در سپاه چالدران تاکید کرد:‌ آن‌هایی که ندای معنوی وحدت و یکپارچگی سرمی دهند از نعمت الهی و لطف پروردگار برخوردار هستند. ملت ما در طول این سال‌ها همواره گوش به فرمان امام امت خود بوده است حتی اگر به اقلیت های دینی در جامعه بنگریم می بینیم که آن‌ها هم هیچ‌گاه در هیچ عرصه‌ای پشت کشور را خالی نکرده‌اند و همواره در صحنه بوده‌اند. حتی دشمنان ما برای پیشبرد اهدافشان به اقلیت‌های مذهبی نیز چنگ زده اند تا بتوانند به مقاصد خود برسند ولی آن‌ها جوانمردانه پشت انقلاب و مملکت ایستاده اند.

این مقام گفت:ما نباید بگذاریم که دستاوردهای عظیم تاریخ بشریت به سادگی از بین برود . ما در راه این انقلاب خون داده ایم ومدیون خون شهدا،‌ فعالیت‌ها و از جان گذشتگی های جانبازان و هم‌چنین امروز مدافعان حرم هستیم که باید قدر همه این‌ها را بدانیم.

وی خاطر نشان کرد: این انقلاب یک امانت در دست ماست که باید آن را به دست صاحب اصلی خود بسپاریم. امانت فقط پول نیست حتی سخن و فرهنگ نیز می‌تواند مقوله ای از امانت باشد و خداوند در قرآن دستور می‌دهد که امانت را به دست اهلش بسپارید. خدا را شکر اکنون فقیهی مدیر و مدبر این انقلاب را در دست دارد و امیدواریم که در این دور از انتخابات مجلس و خبرگان رهبری همه آحاد مردم شرکت کنند و افراد اصلح را بدون هیچ سرو صدا و هیاهویی انتخاب نمایند.

حلمی گفت: غرض‌ورزی‌های شخصی را رها کنیم و برای رضای خدا و پیامبر (ص) و حرمت گذاشتن به خون شهیدان و برای خوشنودی روح متعالی امام راحل و سایر بزرگان در این انتخابات حاضر شویم تا دشمنان همچون همیشه ناامید شوند.

ارسال نظرات