فرمانده سپاه ناحیه مه ولات در گفتگو با "بسیج" خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه مه ولات از آغاز ثبت نام اعزام کاروان راهیان نور در پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام تا 18 اسفند است.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۶۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
سرهنگ پاسدار محمد حسن مکاری مقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص جزئیات ثبت نام و اعزام کاروان راهیان نور شهرستان مه ولات به جنوب کشور اظهار کرد: ثبت نام در پایگاه‌های مقاومت بسیج آغاز شده است و تا ۱۸ اسفندماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه زمان اعزام ۲۰ اسفندماه است، یادآور شد: ۱۵۰ نفر متشکل از ۱۰۰ خواهر و ۵۰ برادر با چهار دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

این مقام مسئول مدت این اردو را یک هفته عنوان کرد و افزود: افراد اعزامی در این مدت از مناطق عملیاتی والفجر ۸ «فاو»، شلمچه، خرمشهر و آبادان، طلائیه، چزابه، هویزه و سوسنگرد و همچنین معراج شهدای اهواز بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مه ولات تصریح کرد: امسال ۱۶۰ دانش آموز دختر در آذرماه به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند و ۲۲۰ دانش آموز پسر نیز هم اکنون در اردوی راهیان نور هستند.

سرهنگ مکاری مقدم اظهار کرد: اردوهای معنوی راهیان نور زمینه مساعدی فراهم آورده تا مردم و بویژه نسل جوان بیش از پیش با حماسه های ماندگار دوران دفاع مقدس از نزدیک آشنا شوند و بدانند که برای آسایش و امنیت امروزشان خون‌های فراوانی ریخته شده و آنان میراث دار دستاوردهای حضرت امام (ره) و شهدای والا مقام این کشور هستند.

وی با تأکید بر اهمیت آشنایی جوانان با حماسه آفرینی رزمندگان در جبهه‌های جنگ تحمیلی، خاطرنشان کرد: نباید تنها به برگزاری اردوهای راهیان نور اکتفا کرد، بلکه باید راه‌های ترویج فرهنگ دفاع مقدس را شناسایی و آن را در سطوح مختلف برای مردم اجرا کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها