افخمی در گفتگو با «بسیج»:

چشم‌اندازی برای کاهش بیکاری در برنامه ششم توسعه وجود ندارد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: واقعیت این است که در برنامه ششم توسعه چشم اندازی در خصوص کاهش بیکاری نیامده است و مشخص نیست این ادعای سخنگوی دولت بر چه اساسی است.
کد خبر: ۸۶۴۱۸۵۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷

شهروز افخمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت مبنی بر اینکه تا سال 99 نرخ بیکاری به 7 درصد خواهد رسید، اظهار داشت: برنامه ششم توسعه همچنان به طور کامل از سوی دولت به مجلس ارائه نشده است، دولت قصد دارد تا این برنامه در مجلس دهم مورد بررسی قرارگیرد و شاید تا یک سال برنامه نداشته و یا برنامه پنجم توسعه تمدید شود.

وی در خصوص ادعای نوبخت در خصوص کاهش بیکاری در برنامه ششم توسعه، گفت: واقعیت این است که در برنامه ششم توسعه چشم اندازی در خصوص کاهش بیکاری نیامده است و مشخص نیست این ادعای سخنگوی دولت بر چه اساسی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: کاهش بیکاری به توفیق در برنامه ها بستگی دارد، زمانی که  برنامه های واقعی و محکم بوده و اقتصاد مقاومتی سرلوحه عملکرد دولت باشد، رشد اقتصادی و بهبود محیط کسب و کار امکان پذیر است اما اگر دولت با  وضعیت کنونی پیش برود امکان کاهش بیکاری وجود ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار