عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه گفت: وزیر ارشاد توجه داشته باشد که پشت بند وزارت ارشاد فرهنگ اسلامی آمده و این مسائل و اقدامات از سوی این وزارتخانه شایسته نیست وزارت ارشاد باید بر طبق مبانی اسلام حرکت کند این اتفاقات مغایر با ارزش های اسلامی و ما ایرانیان است.
کد خبر: ۸۶۴۱۸۴۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
مائده تدینی عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مجوزهایی که برای خوانندگی زنان از سوی وزارت ارشاد داده می شود احترام گذاری به جایگاه زن و یا آزادی دادن به زن نیست.

وی افزود: دولت و وزارت ارشاد اگر می خواهند اهمیت ویژه ای به جایگاه زنان دهند می توانند کارهای دیگری انجام دهند به عنوان مثال به معلم های خانم و مرخصی بانوان شاغل بیشتر توجه کنند.

تدینی گفت: وزیر ارشاد توجه داشته باشد که پشت بند وزارت ارشاد فرهنگ اسلامی آمده و این مسائل و اقدامات از سوی این وزارتخانه شایسته نیست.

عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه تصریح کرد: مسئولان باید به نیاز واقعی زنان توجه کنند مسائل اصلی زنان چیز دیگری است و با این کارهای فانتزی می خواهند ذهن زنان را از حقوق اصلی خود منحرف کنند در صورتی که زنان نیازهای اساسی فراوانی دارند که باید به آنها پرداخته شود.

تدینی ادامه داد: زنان جامعه ما در حال حاضر بیشتر از همه دغدغه معیشت و شغل همسرانشان و آینده فرزندان خود را دارند زنان ما دغدغه قراردادهای شغلی و حقوق پایین خود را دارند تا اینکه بخواهند به دنبال خوانندگی و انتشار آلبوم باشند دولت باید به اینها رسیدگی کند.

وی در خاتمه گفت: وزارت ارشاد باید بر طبق مبانی اسلام حرکت کند این اتفاقات مغایر با ارزش های اسلامی و ما ایرانیان است.

ارسال نظرات