سردار حسینی: هرکسی رای مردم را بخرد مردم را هم می فروشد، برای انتخاب نماینده اصلح رزومه و سوابق او را در پست های مدیرتی گذشته مورد بررسی قرار دهید.
کد خبر: ۸۶۴۱۸۳۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در ایلام؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در همایش راهبردی بسیج اقشار در جمع بسیجیان ضمن تسلیت ایام فاطمیه بیان داشت: امام خمینی(ره) به جامعه متکی بود و یکی از برکات جامعه اسلامی ایران بسیج است.

وی ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرد و اکنون شکوفایی خود را در تمام عرصه های نشان داده است که همین مجمع بسیج اکنون یک پارلمان استانی است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه هر کاری که با تمام توان به مردم متعلق شود پیشرفت جامعه و دولت را در پی خواهد داشت؛ اظهار کرد:بسیج راهبردی با ارائه طرح های هدفمند و پاسخگو برای پیشرفت دولت و حتی سپاه برنامه ریزی می کنند.

وی افزود: اگر این طرح های بسیج به شرکت های خصوصی داده شود هزینه های بالای باید صرف آن شود در حالی که بسیجیان تفکرات و تحقیق ها و پروژه های خود را رایگان در قالب های مطلوب ارائه می دهند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) با بیان اینکه زمینه عدالت خواهی را امام خمینی(ره) فراهم کرد؛ گفت: امام خمینی(ره) فرمودند: هرگاه آمریکا از ما حمایت کند معلوم می شود خیانت کاریم.

سیدصادق حسینی ادامه داد: بی‌.بی.سی از مردم ایران خواست در انتخابات خبرگان به لیست مشترک اصلاح‌طلبان و کارگزاران و اعتدال رأی بدهند و جداً از رأی دادن به آقایان جنتی و یزدی و مصباح خودداری کنند.

سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه استان ایلام تصریح کرد: تفکر بسیجی است که امروز در لبنان، سوریه، عراق و ... در مقابل تروریست و استکبار ایستادگی می کنند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان نقطه ی مقابل تفکر بسیجی است؛ بیان کرد: فاطمه رفسنجانی در سخنرانی خود بین دانشجویان می گوید: انقلاب به انحراف کشیده شده و این انقلاب با تغییر حاکمیت اصلاح می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) عنوان کرد: امروز در با وجود رکود اقتصادی تورم و بیکاری که در جامعه داریم نیاز به نمایندگان اقتصاد دان داریم در حالی که همانند مجلس ششم همه نمایندگان سیاسی برای مجلس شرکت کردند.

وی با توجه به دقدقه رهبری در خصوص بحث نفوذ و انتخابات اذعان کرد: دشمن نمی تواند خود علیه نظام و ولایت حرف بزند و به دنبال کسانی هستند که لغزیدند یا همان یاران فریب خورده امام خمینی(ره) باشند.

سردار حسینی در آخر اظهار کرد: هرکسی رای مردم را بخرد مردم را هم در مجلس می فروشد، برای انتخاب نماینده اصلح رزومه و سوابق او را در پست های مدیرتی گذشته مورد بررسی قرار دهید.


ارسال نظرات