مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام از هر دری برای ضربه زدن به این ملت وارد می شوند، گفت: انتخابات یکی از این درهاست که دشمن از طریق آن درصدد نفوذ می باشد.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۹۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه بیت المقدس، حجت الاسلام علیرضا باباشاهی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان، صبح امروز در نشست بصیرتی در شهرستان بانه اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یک نهاد انقلابی و ولایت مدار باید همواره شان و جایگاه خود را حفظ کرده و در راستای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن در مقابل هجمه های همه جانبه دشمنان قسم خورده این نظام و ملت ایستادگی کند.

وی با بیان اینکه، دشمنان قسم خورده این نظام از هر دری برای ضربه زدن به این ملت وارد می شوند افزود: انتخابات اخیر یکی از این درهاست که دشمن از طریق آن درصدد نفوذ می باشد.

حجت الاسلام باباشاهی خاطرنشان کرد، همانطور که دشمنی کردن دشمن از بدیهیات و امور واضح است لذا سپاه نیز بعنوان چشم و بازوی ولایت و یاور مستضعفان جهان موظف است که با بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به اقشار جامعه بویژه عوام جامعه شفاف سازی نموده و اهداف دشمنان را برای آنها برملا سازند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان،طرفداری و حمایت نیروهای مسلح از فرد و قشر خاصی را ممنوع و خلاف قانون برشمرد و گفت: مقوله افشاگری و بر ملا کردن توطئه های دشمنان قسم خورده این نظام برای همه امری واجب و متفاوت با بحث دخالت است.

وی در ادامه سخنان خود، ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) را نیز تسلیت گفت و با اشاره به جایگاه و مقام والای حضرت فاطمه(س) مقام ایشان را ارج گذاشت.

حجت الاسلام باباشاهی در خصوص فضایل و ویژگی های اخلاقی حضرت زهرا (س)، آیات قرآن کریم در خصوص شان و جایگاه ایشان و همچنین نحوه رفتار پیامبر(ص) با ایشان را حجت دانست و گفت: در خصوص تکریم و جایگاه این بزرگ بانوی دو عالم همین دو موضوع کفایت می کند.

ارسال نظرات