خبرهای داغ:
شهیدی که در سوریه، عراق و در هرمکان و زمانی شهید شده باشد همانند این است که جلوی درحرم امام حسین(ع) شهید شده است؛ چرا که اگر این شهیدان نبودند اثری از حرم اهل بیت(ع) نبود.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۴۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،بار دیگر همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) استان قزوین با بوی مطهر شهید مدافع حرم عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) عطرآگین شد.

رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: شهیدی که در سوریه، عراق و در هرمکان و زمانی شهید شده باشد همانند این است که جلوی درحرم امام حسین(ع) شهید شده است؛ چرا که اگر این شهیدان نبودند اثری از حرم اهل بیت(ع) نبود.

قصه عشق را باید با غروب بود تا دانست و با هوای ابری پاییزان و با مرغی که به  ناچار پشت میله های بی احساس قفس نغمه سرایی می کند. ماجرای غم انگیز ما را در محفل  شمع و پروانه بایستی شنید و با لبخندهایی پیوند خورده با اشک و در آه سوزان شنهای  داغ دیده و، وقتی که خبر شهادت یک مرد غریبانه در هیاهوی انتخابات  می‌شود.

کربلایی حجت‌ اسدی طلبه شهید مداح اهل‌بیت در جوار بارگاه حضرت‌ زینب کبری (س) به کاروان شهدای مدافع حرم پیوست.

شهید اسدی متولد 30/6/1360 بودند که در سالهای پیش برای دفاع از حرم اباعبدالله حسین(ع) به صورت داوطلبانه به عراق رفته و با متجاوزان آمریکایی و انگلیسی جنگیده بود.

شهید حجت اسدی از بسیجیان خستگی ناپذیر و موسس هئیت حسین جان و هم چنین فرمانده پایگاه بسیج بودند که در عملیات های انتحاری گروهک‌های تروریستی در زینبیه از ناحیه ناحیه پهلو و بازو ترکش خورد و در جوار بارگاه حضرت‌ زینب کبری (س) به شهادت رسید.

این طلبه شهید، مجاهدی رزمنده و عاشق اهل بیت(ع) بود و از این شهید بزرگوار سه پسر 12 و 5ساله و ده ماهه به نام‌های محسن، مجتبی، محمدحسین به یادگار مانده است که ادامه دهنده راه پدر در راه ولایت فقیه و اسلام انشاء الله باشند.

راهش در این روزگاران سخت پر رهرو باد...... امید است که خون پاکش مایه نجاتی برای اهالی دیار غفلت باشد....

3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها