در واپسین روزهای داغ تبلیغاتی انتخابات نمایندگان مجلس؛
در آخرین و واپسین روزهای داغ تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر روی پوسترها و بنرهای یکی از نامزدهای انتخاباتی شهرستان های هشتگرد ، نظرآباد و طالقان پرچم کشور ایتالیا نقش بسته است که در جای خود جالب است.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۳۷
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ در آخرین و واپسین روزهای داغ تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بر روی پوسترها و بنرهای یکی از نامزدهای انتخاباتی شهرستان های هشتگرد ، نظرآباد و طالقان پرچم کشور ایتالیا نقش بسته است که در جای خود جالب است.
نامزدی با پوسترها و بنرهای تبلیغاتی پرچم ایتالیا در نظرآباد

بر اساس این گزارش؛ در حالی که چند روز دیگر به پایان تبلیغات نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باقی نمانده است یکی از نامزدها در یک اقدامی عجیب و قابل تأمل به جای پرچم شریف و دوست داشتنی ایران ، پرچم کشور ایتالیا را بر روی پوسترها و بنرهای خود چاپ کرده است که این حرکت و اقدام عجیب توجه همگان را در فاصله سه روز مانده به انتخابات به خود برانگیخته است.

گفتنی است؛ چند تن از مسئولین ستاد های انتخاباتی این نامزد این حرکت را اشتباه چاپی تلقی کرده اند و اذعان داشته اند رنگ و جای نوارهای سبز و قرمز رنگ در بعضی از پوسترها و بنرهای تبلیغاتی عوض شده که باعث بروز چنین اتفاق نادر و عجیب شده است.

همچنین شایان ذکر است؛ به دستور مسئولین ستاد انتخاباتی کشور کارگران شهرداری شهر نظرآباد بنرها و پوسترهای مذکور را سریعا جمع آوری کردند.


خبرنگار :ابراهیم باباپوری اصل
ارسال نظرات