مسئول مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد؛
مسئول مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شاهرود از برگزاری چهار کارگاه آموزشی با هدف ارتقاء سطح آگاهی و رشد دانشجویان در این مرکز خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۱۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۴
حسین خادمیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود گفت: چهار کارگاه آموزشی از ششم اسفندماه سال جاری الی بیستم این ماه در مرکز مشاوره دانشگاه برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مهارت های لازم برای یک ازدواج موفق (شیوه های انتخاب صحیح همسر) ششم اسفندماه، چگونه نمره بیست بگیرم (آشنایی با فنون مطالعه و فراگیری درسی، سیزدهم اسفند، مهارت های ارتباطی موفق (شیوه های برقراری ارتباط مفید و موثر) چهاردهم اسفند و شخصیت شناسی (خودشناسی برای داشتن ارتباط موثر) در 20 اسفند، موضوعات کارگاه های یک روزه ای است که در مرکز مشاوره دانشگاه برگزار خواهد شد.

خادمیان ظرفیت کلاس ها را محدود عنوان کرد و اظهار داشت: علاقه مندان جهت ثبت نام باید حداکثر تا چهار روز قبل از تاریخ برگزاری کارگاه برای ثبت نام اقدام کنند.

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی شاهرود خاطر نشان کرد: برای شرکت کنندگان در این کارگاه ها علاوه بر اعطای گواهی، امکان شرکت در اردوی تفریحی یک روزه خارج از شهر نیز فراهم می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها