من برای تأیید صلاحیت مطیع رهبر نشدم، من از نسل شهیدانم و در طول 4 سال در مجلس شورای اسلامی پرچم رهبری را بلند کردم.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۱۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر رأی ما بر اساس دوستی و آشنایی و منفعت شخصی باشد نتیجه‌ای جز فساد، مشکلات اقتصادی، زمین‌خواری، باندبازی و رانت‌خواری برای کشور و شهرمان ندارد.

  به نقل از سرای نور، عبدالوحید فیاضی اظهار کرد: امروز احساس کردم یک‌بار دیگر توان خدمتگزاری در این کشور را دارم تا زیر سایه رهبری فرمانبر ایشان باشم.

وی افزود: من برای تأیید صلاحیت مطیع رهبر نشدم، من از نسل شهیدانم و در طول 4 سال در مجلس شورای اسلامی پرچم رهبری را بلند کردم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این کشور اسلامی دو چیز مهم وجود دارد، یکی رهبری و دیگری مردم هستند.

این مسئول خطاب به جمعیت حاضر، بیان کرد: مردم! هوشیار و بیدار باشید که یکی از قرارگاه‌های نفوذ دشمن در 7 اسفند است و ما اکنون آمده‌ایم تا با شهیدان پیمان ببندیم که اهل پذیرش نفوذ و اهل عقب‌گرد نیستیم، ما با لالایی دشمنان آگاه، ناآگاهانه نمی‌خوابیم.

فیاضی اضافه کرد: ما همچنان ایستاده‌ایم و آنهایی که می‌خواهند مردم را به ایستگاه گذشته برگردانند، بدانند که در پشت صحنه‌های آنها خبرهایی است که مردم از آن باخبرند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نور و محمودآباد مردمی سرافراز و بیداری هستند که در برهه‌های تاریخی و حوادث، همچون شیخ شهید فضل‌الله نوری در مقابل نفوذ دشمنان ایستاده‌اند.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب اصلح بیان کرد: ذات انتخابات فقط بر انتخاب اصلح است، افراد اصلح هم برای کشور و هم برای مکتب مفید هستند و مطمئن باشید که برای شهر، روستا و دیار شما نیز مفید هستند.

این مسئول یادآور شد: اگر رأی ما بر اساس دوستی و آشنایی و منفعت شخصی باشد نتیجه‌ای جز فساد، مشکلات اقتصادی، زمین‌خواری، باندبازی و رانت‌خواری برای کشور و شهرمان ندارد.

فیاضی در پایان گفت: مردم ما با راستی‌گزینی در 7 اسفند و حضور در پای صندوق‌های رأی، به بدخواهان میهن اسلامی ایران ثابت خواهند کرد که همه محاسبه‌های آنها برای مردم ایران، اشتباهی محض است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها