اعتراض یک تولیدکننده نسبت به تلاش دولت برای حذف یارانه‌ها؛

یارانه را قطع می‌کنند تا خریدهای اروپایی جدید انجام شود؟!

ولیدکننده ماهیان گرمابی گیلان گفت: حمایت از تولید و تولید کننده یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن همواره تأکید دارند اما دولت تدبیر و امید هیچ گاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ملی گام برنداشته است.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۵۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

حمید پیر قدیمی از تولیدکنندگان ماهیان گرمابی گیلان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به شرایط سخت معیشتی که از آزادسازی قیمت‎ها حاصل شده است، اظهار داشت: در حالی که افزایش قیمت ها فشار زیادی را بر زندگی مردم اعمال می کند، مردم امیدشان به یارانه 45 هزار تومان در ماه است که ظاهرا قصد تصاحب همین مقدار پول مردم را نیز دارد.

وی به بی توجهی دولت در قبال تولیدکنندگان اشاره کرد و گفت: حمایت از تولید و تولید کننده یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی است که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن همواره تأکید دارند اما دولت تدبیر و امید هیچ گاه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق تولید ملی گام برنداشته است.

این تولیدکننده با بیان اینکه قطع یارانه مردم یک ظلم بزرگ در حق ملت است، تصریح کرد: بهره مند بودن اشخاص از مسکن ملاک وضعیت خوب معیشتی نیست، اما دولت صاحبخانه بودن مردم را ملاک قرار داده تا یارانه دولتی را حذف کند؛ قطعا این حرکت ظلم به مردم است.

وی در خاتمه بیان کرد: یارانه ای که دولت در تلاش است از مردم بگیرد مشخص نیست که قرار است در چه مسیری مصرف شود. آیا این مبالغ برای خریدهای اروپایی و تجملاتی جدید قرار است مصرف شود؟! 

ارسال نظرات
آخرین اخبار