حجه الاسلام والمسلمین غلامی شناخت انحراف و مقابله با آنرا دو درس سیاسی حضرت فاطمه زهرا(س) برای جامعه امروز دانست.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۵۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
در مراسم شب شهادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا(س) عنوان شد؛


حجه الاسلام والمسلمین غلامی در مراسم سوگواری یگانه بانوی عصمت و طهارت در سپاه کربلا شناخت انحراف و مقابله با آنرا دو درس سیاسی حضرت فاطمه زهرا(س) برای جامعه امروزدانست.
خبرگزاری بسیج مازندران، نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بیان کرد: حضرت زهرا(س) با مشاهده انحراف در امت رسول خدا(ص) در حالی  مقابل انحراف ایستاد و در پشت پرده حجاب با سخنانش  در جمع نامحرمان افشاگری کرد که در گذشته در مقابل نامحرم نابینا خود را می پوشاند و حاضر نمی شد در حوزه نامحرمان سخن بگوید.
  حجه الاسلام غلامی بیان کرد:  در زمانی که ثقیفه  و انحراف راه اندازی شد  اینگونه نبود که کسی جزء حضرت زهرا(س) متوجه آن نباشد بلکه خیلی ها این انحراف را فهمیدند اما به دلیل حب مقام و دنیا پرستی  نخواستند مقابل آن بایستند، زیرا مقابله با انحراف دارای هزینه اجتماعی است و هرکسی حاضر نمی شود هزینه اش را بپردازد.
وی ادامه داد: امروز هم  پس از گذشت سی و اندی سال  عمر انقلاب اسلامی حرف هایی  مبنی بر شورای رهبری بوجود می آید که این هم  انحرافی در عصر حاضر است و  باید با درس از فاطمه زهرا(س) در مقابلش ایستادگی کرد.
 حجه الاسلام غلامی اظهار کرد: برای دفاع از حق و حقیقت و مقابله با انحراف باید هزینه داد  و این درسی از جانب دخت رسول الله(ص) و همسر و مادر ائمه(ع) حضرت فاطمه زهرا(س) است، لذا  کشور در پیچ خطرناک و امتحان سخت قرار دارد و بایست از این درس های سیاسی معصومین(ع) استفاده کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها