لاریجانی با اشاره به اینکه مردم فردی را انتخاب می‎کنند که عملکردش با ارزش‌های الهی تطابق دارد، اضافه کرد: فردی که قرار است انتخاب شود، بایدموضعش با خطوط رهبری هماهنگ باشد، مردم رهبری این کشور را محور اقتدار دانسته و خدا می‌داند که این چنین است.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۰۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، رئیس قوه قضائیه گفت: مردم اجازه نمی‎دهند که آمریکایی‌ها با هزینه‌های میلیاردی در رسانه‌های خویش برای ما نماینده تعیین کنند و کسانی به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند که مردم اصلح بودن آنها را تعیین کنند.

آیت‌الله صادق لاریجانی در حسینه‌چهاردانگه‌ای‌های مازندران در منطقه جنوب شهر ساری با اشاره به اینکه حضور مردم در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نیز مجلس شورای اسلامی بسیار اثرگذار و لازم است، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی از جهت شکل‌دهی به برنامه دولت و نظارت بر عملکرد دولت و نیز مجلس خبرگان رهبری اگرچه وظایف مختلفی دارد، این مجلس از این حیث که تعیین رهبر در ظروف خاص و تشخیص واجب بودن اوصاف رهبری با خبرگان است، وظیفه سنگینی دارد.

*ولی‌ فقیه رکن اصلی نظام است

رئیس قوه قضائیه در ادامه با اعلام اینکه در نظام اسلامی ولی‌ فقیه رکن اصلی نظام است، افزود: رهبر بر حسب اختیارات قانونی سه قوه را زیر نظر دارد و این موضوع به صراحت در اصل 57 قانونی اساسی به آن اشاره شده‌است و مجلس خبرگان رهبری دارای اهمیت ویژه‌ای است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

لاریجانی در ادامه با اشاره به اقدامات دشمن در طول 37 سال انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: دشمن امروز نیز مانند فتنه 88 حضور خویش را با رسانه‌هایش در مقام شکل‌دهی برخی جریانات نشان داد و باعث تاسف است که چرا برخی‌ها که مدعی هم‌سوی با دشمن را قبول ندارند و از عملکرد دشمن تبری نمی‎جویند.

مردم خادم را از غیرخادم به خوبی تشخیص می‌دهند

رئیس قوه قضائیه یادآور شد: مردم ایران اسلامی خادم از غیرخادم را به خوبی تشخیص می‌دهند، خادمان به ملت و نیز افرادی که خطوط دشمن را پیگیری می‎کنند به خوبی توسط مردم شناسایی شدند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که با رهبری نظام زاویه دارند و سخنان آنها باعث تضعیف رهبری است، به خوبی توسط مردم شناسایی شدند، ادامه داد: مردم ایران زنده و با نشاط هستند و افراد هم‌سو با جریان بیگانه را می‎شناسند و اجازه نمی‌دهند که رسانه‌های انگلیس و آمریکا برای آنها نماینده تعیین کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم ما توی دهن کسانی که از حمایت انگلیس و آمریکا تبری نمی‎جویند می‌زنند، خاطرنشان کرد: مردم اجازه نمی‎دهند که آمریکایی‌ها با هزینه‌های میلیاردی در رسانه‌های خویش برای ما نماینده تعیین کنند و ما مطمئن هستیم کسانی به مجلس خبرگان رهبری و نیز مجلس شورای اسلامی راه پیدا می‌کنند که مردم ارجحیت و اصلحیت آنها را به خوبی تشخیص می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم که حضور مردم در صحنه نشان دهد که به گزینه‎های غربی توجه نمی‎کنند، توجه مردم بر اساس شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران است، یادآور شد: انقلاب ما یک انقلاب الهی بود، همانطور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز در سخنان متعددی تذکر دادند، نظام اسلامی ما مبتنی بر ارزش‌های الهی تشکیل شده‌است.

لاریجانی با اشاره به اینکه شاخصه مردم برای انتخاب افراد عملکرد آنها در چهارچوب نظام است، مردم فردی را انتخاب می‎کنند که شخص چه مقدار عملکردش با ارزش‌های الهی تطابق دارد، اضافه کرد: فردی که قرار است انتخاب شود، موضعش با خطوط رهبری چگونه است، مردم رهبری این کشور را محور اقتدار دانسته و خدا می‌داند که این چنین است.

*رهبری مظهر وحدت ملی است

وی با بیان اینکه امروز رهبری مظهر وحدت ملی است، تاکید کرد: امروز رهبر نظام محور اقتدار و توانایی‌های ایران اسلامی است، امنیت این کشور در سایه دوراندیشی‌ها و دقت نظر رهبر انقلاب اسلامی ایران است و این مسئله‌ای است که برای مسئولان به خوبی روشن است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه در زمانی که عده‌ای جنگیدن در سوریه را کاری ناپسند تلقی می‎کردند، رهبر انقلاب اسلامی از این جهت که مردم این کشور مسلمان هستند و حمایت از مسلمانان بر ما واجب است و هم از جهت اینکه امنیت ما به امنیت کشورهای اطراف گره خورده است به این کشور نیرو اعزام کردیم، بیان کرد: دوراندیشی رهبر انقلاب اسلامی ایران باعث شد که به راحتی در کشور با امنیت زندگی می‌کنیم و کمتر کشوری در منطقه امنیت ایران را دارد و باید شاکر این نعمت الهی باشیم.

لاریجانی با بیان اینکه مطمئن هستیم که مردم با حضور پر معنا در انتخابات در مسیر ولایت قرار دارند، و افرادی را به مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی معرفی می‎کنند که در مسیر که در مسیر خلاف انگلیس و آمریکا حرکت می‎کنند، گفت: مردم در هفتم اسفند حماسه بزرگ ایرانی اسلامی را خلق می‎کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها