برگزاری نشست بصیرتی با حضور مسئول سازمان بسیج اصناف کشور در یزد(دشمنی با آمریکا خطرناک است اما دوستی با آمریکا کشنده است)
کد خبر: ۸۶۴۱۵۷۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور،حسن پور رئیس بسیج اصناف کشور، ضمن تشکر از حضور پرشور اصناف و بازاریان یزد در راهپیمایی یوم ا.. 22 بهمن در سخنانی ازفرمایش مقام معظم رهبری در دیدار اعضاء کنگره شهدا اصناف که فرمودند اولین گروهی که به ندای امام (ره) لبیک و پاسخ داد اصناف و بازاریان بودند اشاره و اهمیت و نقش مهم اصناف و بازاریان از قبل انقلاب تاکنون را بازگو و اشاره نمود و  به موضوعات مهمی در رابطه با بحث نفوذ و انتخابات پرداخت.

حسن پور گفت:هشدار به «نفوذ دشمن» را باید یکی از مهم‌ترین محورهای بیانات رهبری طی دو ماه اخیر دانست، ایشان با اشاره به سخنان امام و رهبری در خصوص اهمیت بحث نفوذ و انتخابات بیان داشت مهمترين مسئله، مسئله‏ ى انتخابات است. انتخابات يكى از آن عرصه‏ هاى بسيار حساس و تعيين‏ كننده است.

همچنین گفت:اصل انتخابات حضور مردم در پاى صندوقهاى رأى و رأى دادن آنها است. همه باید شرکت کنند؛ شرکت در انتخابات آبروى نظام جمهورى اسلامى است، آبروى اسلام است، آبروى ملّت ایران است، آبروى کشور است.

در ادامه حسن پور به ملاک ها و شیوه انتخاب افراد برگزیده و حافظ و دوستدار نظام اشاره نمودند .

در پایان مسئول بسیج اصناف کشور به اختلافات داخلی اتاق اصناف یزد اشاره و این موضوع را نشانه ضعف سازمان صنعت معدن و تجارت یزد دانست و به وحدت و یکپارچگی هیات رئیسه وتمامی اتحادیه ها اشاره نمود.

ارسال نظرات