در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اصناف و بازاریان سراسر کشور بیانیه ای صادر کرده اند.
کد خبر: ۸۶۴۱۵۵۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اصناف کشور به نقل از  «رازق»، در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اصناف و بازاریان سراسر کشور بیانیه ای صادر کرده اند:

متن این بیانیه در ادامه می آید:

امام خمینی(ره): آيا شما مطلع هستيد كه ما پنجاه سال در تحت سلطه انگليس آمريكا تمام هستى‏مان به باد رفت؟ شما توجه داريد به اينكه كشور ما در تحت سلطه‏ اى كه توسط رضا خان، انگليس ها به ما تحميل كردند، و توسط محمد رضا كه انگليس ها و آمريكايی ها و شوروی ها به ما تحميل كردند، اينها چه كردند با مملكت ما، با كشور ما؟ شما آيا داد مظلوم ها را هيچ وقت بنايتان هست كه گوش كنيد؟ يا همان فرياد ظالم ها را به آن ترتيب اثر مى‏دهيد؟

مقام معظم رهبری: «آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم طمع دوخته‌اند.» آن‌ها می‌خواهند «عنصر نفوذی را وارد مجلس کنند.» آن وقت آن عنصر «مثل موریانه از داخل میجَود و پایه‌ها را سست میکند» تا در ایران تغییرات مورد نظر دشمنان انجام شود.

هم اکنون که در آستانه انتخابات سرنوشت ساز مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی قرار داریم، تمام جبهه کفر و نفاق صف آرایی کرده و قصد نفوذ بر دو رکن اساسی نظام یعنی خبرگان و مجلس شورای اسلامی را دارد.

در این میان دولت مکار و پلید انگلستان که سابقه طولانی در شیطنت و شرارت دارد، پرچم دار این جبهه شده و از مردم ایران می خواهد در انتخابات 7 اسفند به برخی از افراد رای ندهند و این در حالی است که منافقین داخلی نیز به ساز بی بی سی فارسی می رقصند.

ما اصناف و بازاریان سراسر کشور که به فرموده امام خامنه ای(حفظه الله) اولین گروهی بودیم که به نهضت امام (ره) پاسخ داده ایم، اعلام می کنیم که همچنان در یاری نهضت امام(ره) و به منظور پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب ضمن شرکت باشکوه در انتخابات 7 اسفند به کوری چشم بدخواهان نظام جمهوری اسلامی به افرادی رای خواهیم داد که مورد غضب روباه پیر استعمار هستند.

زیرا بدیهی است افرادی که انگلستان می گوید به آنها رای ندهید، خاری در چشم مستکبران و مایه امید دوستان انقلاب هستند و همین ها هستند که راه نفوذ را بر ارکان نظام سد خواهند کرد.

اصناف و بازاریان سراسر کشور

1 اسفند 1394

انتهای پیام/

ارسال نظرات