بسیج مداحان: آیینی گفت: مداحان جوان کشور محتاج این چنین گردهمایی ها هستند که از بزرگان، فقها و علما درس بگیرند و ارشاد شوند.
کد خبر: ۸۶۴۱۵۱۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
به گزارش خبرنگار بسیج مداحان، ناصر آیینی از مداحان اهل بیت در حاشیه گردهمایی بزرگ مداحان کشور در گفتگو با خبرنگار بسیج مداحان گردهمایی مداحان کشور را یک نیاز برای جوانان مداح دانست و اظهار کرد: با توجه به جو فرهنگی و سیاسی که حاکم شده است و افرادی از پیشکسوتان هستند که می توانند ایده هایی بدهند که مداحان بتوانند در مداحی خود یکسری از نکات را ارائه دهند و همه بهره ببرند. وی با بیان اینکه این گردهمایی یکی از کارهای بسیار عالی و با برنامه ای است که شکل گرفته و واقعاً به کار مداحان خواهد آمد، تاکید کرد: ان شاء الله این کار ادامه دار باشد زیرا مداحان جوان کشور محتاج این چنین مراسماتی هستند که از بزرگان، فقها و علما درس بگیرند و ارشاد شوند.

وی ضمن توصیه ای به جوانانی که وارد عرصه مداحی می شوند، اظهار داشت: هر چه امروزه گفته می شود شعار است و فکر می کند چیزی که شاید بدرد جوانان این عرصه بخورد این است که پیرو ولایت فقیه باشند. وی در ادامه اذعان نمود: آن چیزی که وجود نازنین مقام معظم رهبری می فرمایند را مداحان ما باید گوش دهد و پیرو راه هبری باشند چون هیچ چیز جز این ما را به رستگاری نخواهد رساند. وی با بیان اینکه صد در صد نقش هیئت و مداح در روشنگری مردم در انتخابات بی تاثیر نخواهد بود، خاطر نشان کرد: همان طور که خود علما اذعان دارند که مداحان در شرایطی هستند که می توانند به مراتب بهتر حرف خود را به مرد برسانند، زبان گویای مداحان نیز تاثیر بسزایی در این روشنگری خواهد داشت. 
انتهای پیام/


ارسال نظرات