یادواره شهدای فصل زمستان یادبود عملیات های والفجر مقدماتی، بدر، والفجر8، کربلای 4و5 درمسجد روضه محمدیه یزد با حضورکارکنان ناحیه ثارالله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۸۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: یادواره شهدای فصل زمستان یادبود عملیات های والفجر مقدماتی، بدر، والفجر8، کربلای 4و5 و ... با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از پایوران و سربازان ناحیه ثارالله یزد و اقشار مختلف مردم استان یزد در محل مسجدروضه محمدیه(حظیره) برگزار گردید.

سردار فتوحی از حضور حجت الاسلام سعیدی در جمع پاسداران و مردم یزد تقدیر و تشکر و خیرمقدم گفت و در مورد انتخابات پیش رو و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مثل سنوات گذشته و اینکه رای ملت بایستی بر حسب معتمدینی که آنها رامعرفی کرده اند و شناختی که نسبت به کاندیدها دارند باشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سعیدی به موضوع قانونمند بودن تحولات تاریخ و ثابت بود قوانین حاکم بر جامعه با بیان ادله قرآنی و نمونه های دولت ها و ملت ها که در طول تاریخ رخ داده پرداخت.

وی عوامل انقلابی دینی را سه چیز برشمرد 1-رهبر دینی که دارای استاندارد های است و این استانداردها به هیچ عنوان تغییر نمی کند 2-شریعت و دین 3-همراهی مردم

وی با اشاره به آیه 61 سوره بقره اشاره داشتند که علت شکست انقلاب حضرت موسی را آن دانست که قومش فراموش کردند برای چه انقلاب کرده اند و اینکه مردم آن زمان از انقلابشان به دنبال امور دنیوی خود بودند .

حجت الاسلام سعیدی به بیان نمونه های از انقلاب هایی که در طول تاریخ رخ داده و پیروزی و سقوط هر کدام از آنها پرداخت و وی انقلاب شوروی که با شعار های ضد سرمایه، دفاع از مظلومین و دفاع از آزادی بخشی روی کار آمد و دنیا را گرفت و همه گیر شد و علت اصلی سقوطاین انقلابرا خورشچف با نظریه ای که همیشه نمی شود با آمریکا جنگید و ایده همزیستی مسالمت آمیزی که با آمریکا داد دانست.

وی سقوط شوروی را سه تحول دانست 1-تغییرمحاسبات رئیس جمهور شوروی از این امریکا و شیطان بزرگ را نشناخت2-غفلت از نقشه آمریکا رو افکار عمومی3-تغییر مجلس دوم روسیه و تبدیل به یک مجلس منفعل بادخالت های آمریکا.

سعیدی افزود: انقلاب ایران جای انقلاب شوروی راگرفته و نفوذ معنوی آن در تمام دنیا دانست تنها تفاوت آن با انقلاب شوروی در رهبری با صلابت ایران و حضور همه جانبه مردم در صحنه های گوناگون دانست.

وی در پایان معیارها و ملاک های برای انتخاب کاندیدها از گفته های رهبری گفت و دعوت به حضور با بصیرت و پرشور پای صندوق های رای کرد ایشان در آستانه ایام فاطمیه توسلی به این بانوی بزرگوار و روضه خوانی پرداخت.


ارسال نظرات