نشست بصیرتی هیئت منتظران موعود پایگاه فجر ؛حوزه مهدیه ناحیه مرکزی یزد با سخنرانی " هژبری" در سالن کتابخانه شهر شاهدیه با حضور 40 نفر از سرگروها و اعضای حلقه های صالحین پایگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۷۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، هژبری درابتدای سخنان خود به سه مورد از نگرانیهای پیامبر اکرم درباره امت خود بعد از رحلتشان پرداخت و با بیان ماجرای ثقیفه به دلیل ایجاد انحراف در رهبریت دینی هدایت بعد از گمراهی را اولین مورد آن برشمرد.

وی در ادامه معضلات الفتن ودچار شدن امت پیامبر به فتنه ها را دومین عامل نگرانی پیامبر (ص)ذکر نمود وبا معرفی ادغام حق و باطل و عدم شناسایی آنها از یکدیگر به عنوان فتنه ،بیداری رهبر و حضور پرشکوه مردم در حماسه 9 دیماه را عوامل دفع فتنه سال 88 که به بهانه تقلب در انتخابات به وجود آمده بود، اعلام نمود.

هژبری به موضوع وجود نا امنی در کشور هایی مثل فلسطین ،یمن و غیره اشاره نموده و اظهار داشت: عامل اقتدار امروز ایران رهبر است پس مواظب باشید دستتان از دست رهبر جدا نشود و دقت کنید که رهبر از جامعه و شما چه انتظاری را دارد.

وی شهوت های شکمی و جنسی را به عنوان سومین مورد نگرانی پیامبر(ص) برشمرد .

هژبری در ادامه با اشاره به شرکت و پشتیبانی 40 کشور دنیا علیه کشور ایران در جنگ هشت ساله گفت:دفاع از تمامی حق در برابر باطل،دفاع از اصول و فروع دین و دفاع از ولی خدا؛ شرایط دفاع از حق در برابر باطل است.

وی خاطر نشان کرد: حضرت زهرا (س) به وسیله مال،اعتبار،گریستن ،بیان ( ایراد خطبه احکام و فدکیه) و جسم و جانش از ولایت دفاع کرد.

هژبری رمز بقای انقلاب اسلامی را اسلام،امام و امت عنوان نمود و اظهار داشت:تلاش دشمن از بین بردن یکی از این سه عنصر است.

وی با بیان اینکه ملت با بصیرت بعد از رحلت امام گمراه نشدند و دست خود را در دست رهبری گذاشتند، خود سازی،ملت سازی ، دولت سازی و استکمال سازی را از وظایف رهبر دینی عنوان نمود وبا اعلام انجام موفقیت امیز همه این چهار وظایف توسط انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن برای ازبین بردن اقتدار و امنیت کشور تلاش می کند .

هژبری در ادامه سخنان خود درباره موضوع انتخابات و اینکه رئیس جمهور آلمان از بین بردن دو نهاد رهبری و شورای نگهبان و جدایی حکومت ایران از دین را وسیله نفوذ و تسلط بر ایران بیان نموده است، گفت: برخلاف ممانعت بیگانگان برای شرکت در انتخابات امروز رادیوهای انگلیس و بیگانه با مطرح نمودن پروژه جیم وتاکید به رای دادن به افراد دلخواه آنها مردم را به شرکت در انتخابات تشویق می نمایند.

وی با اشاره به سخنان رهبر کبیر انقلاب در جمع مردم آذربایجان شرقی و تاکید بر شرکت درانتخابات به عنوان جهاد سیاسی در محل شعب اخذ رای با سلاح انگشت و بصیرت اظهار داشت: کلید خانه ی ملت را در دست کسی بدهید که که شجاع ترین است،دست او در دست رهبری است،نقشهای دشمن را می شناسد،از تنشهای آمریکا نمی هراسد،متدین و دیندار است،درد دین دارد، سرباز رهبر است.

هژبری با معرفی مرعوب بودن در مقابل آمریکا و تقویت حاکمیت اشرافی گری به عنوان دو صفت بدبختی یک کشوربه طبعیت از سخنان رهبری تصویب قوانین خوب،دفاع از استقلال کشور و اجرای نقشهای رهبری را از وظایف نماینده مجلس بر شمرد و درباره انتخاب فرد اصلح و چگونگی تشخیص آن برتحقیق وبررسی و پرسش از افرادی که دوستدار رهبر و دلسوز انقلاب هستند سفارش نمود.

وی در نقد وبررسی قضیه برجام گفت:دشمن در ادامه انژی هسته ای ،انرژی موشکی و حجاب را از ما خواهد گرفت و با بیان تاکید مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی منفرد آن به نفت بر مدیریت صحیح وزرا و تصویب قوانین خوب توسط نمایندگان مجلس تاکید نمود .


ارسال نظرات