اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشکده فنی حضرت رقیه(س) یزد ویژه فعالین فرهنگی در شهر مقدس قم و جمکران برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۳۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، اردوی تشکیلاتی دو روزه بسیج دانشجوییدانشکده فنی حضرت رقیه(س) یزد ویژه فعالین فرهنگی، در شهر مقدس قم و جمکران با برنامه‌های متنوع فرهنگی-زیارتیبرگزارشد.

در افتتاحیه این اردوی تشکیلاتی که در سالن اردوهای حرم مطهر برگزارشد،حجت‌الاسلام بهمنی پیرامونزندگی‌نامه حضرت معصومه(س) وائمه‌یمعصوم و نیز شهدا مطالبی بیان‌کرد.

دیدار با مادر شهید معماریان از دیگر برنامه‌های این اردو بود که در آن مادر شهید ضمن تاکید بر اهمیت حجاب و نماز اول وقت درباره شهادت و نیز ماجرای شفا یافتن توسط پارچه بهشتی که در خواب از شهید گرفته مطالبی مطرح‌کرد.

گفتنی‌ست مادر شهید پس از شفا یافتن توسط پارچه مذکور ماجرا را خدمت چندتن از علما مطرح‌کرده با سفارش آنان ماجرا را مطرح می‌کند.

همچنینآیت‌الله گلپایگانی مقدار کمی از پارچه را از مادر شهید به تبرک درخواست‌کرد و تاکنون این هدیه شهید، شفابخش بیماران زیادی بوده و اثباتی بر زنده‌بودن شهیدان.

از دیگر برنامه‌های اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشکده حضرت رقیه(س)،دیدار با آیت‌الله جوادی آملی، شرکت در مراسم دعای کمیل و دعای ندبه بود.

در پایان، مراسم اختتامیه این اردوی تشکیلاتی پس ازکوه‌پیمایی و زیارت شهدای گم‌نام با سخنرانی حجت‌الاسلام غضنفری پیرامون شهدا، آداب زیارت، نماز و امر به معروف و نیز ارائه راهکارهایی درمورد جذب نیرو در تشکیلات برگزارشد.

1-(1).jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg
ارسال نظرات