صعود کوهنوردان سپاه کربلا به ارتفاعات 2100 متری نقلسر امل

سرهنگ پاسدار کاظم غفار پور مسئول کوهنوردی تربیت بدنی سپاه کربلا از صعود تیم کوهنوردی سپاه کربلا به ارتفاعات 2هزار و یکصد متری نقلسر آمل خبرداد.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۴۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲


 خبرگزاری بسیج مازندران،  مسئول هیئات کوهنوردی تربیت بدنی سپاه کربلا گفت: به منظور پاسداشت و نکوداشت شهدای مدافع حرم ،  اردوی یک روزه کوهنواردان این سپاه به ارتفاعات نقلسر آمل واقع در کیلومتر40 جاده هراز  انجام شد و کوهنوردان پاسدار توانستند با موفقیت این قله را فتح کنند.
 غفار پور افزود:  فتح قله آمل پس از  کوهنوردی 4 ساعته  با یاد رشادتها و جانفشانی های پاسداران حریم اهل بیت(ع) در مقابل دشمن صهیونیستی، داعش و تکفیری انجام شد.
 وی بیان کرد: تیم 11نفره کوهنوردی جهت افزایش توان رزم ، ایجاد نشاط ، توجه به سلامتی روحی روانی و آمادگی جسمانی  اقدام به صعود قله آمل کرد.
 این مسئول یادآور شد:  هیئت کوهنوردی برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و حفظ سلاما جسم  نیز  آمادگی رزمی پاسداران، آماده پذیرش علاقمندان به رشته کوهنوردی می باشد و همکاران بسیجی و پاسدار می توانند با مراجعه به هیئت مذکور ثبت نام  و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09111296219  تماس حاصل  نمایند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها