همایش رای اولی‌ها با حضور معاون فرماندار تربت جام و مدیر آموزش و پرورش در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۶۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،  احمد شافعی در همایش «رای اولی ها» که در سالن تربیت شهرستان تربت جام برگزار شد، گفت: با بلوغ سیاسی جوانان رای اولی بخصوص دانش آموزان؛ همواره عامل تحولات عمده درسطح کشوروجهان بوده ایم.

احمد شافعی افزود:حضور جوانان در عرصه های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی واقتصادی باعث نشاط ، پویایی و اقتدار کشور می شود و عدم حضور آنان عامل مردگی و خمودگی جامعه است.

وی با اشاره به سیاست های دولت تدبیر و امید و جایگاه خوب جمهوری اسلامی در دنیا از تیم هسته ای کشور تجلیل کرد و گفت: قطعا دنیا متوجه عقلانیت جمهوری اسلامی و صلابت و اقتدار سیاسی و فکری و توانایی زاید الوصف ایران در مدیریت بحران های بین الملل شد.

وی تصریح کرد: برآیند این اتفاق بزرگ ایجاد مراودات خوب بین ایران و کشورهای بزرگ دنیا گردید که انشاالله تزریق این توانایی به شاهرگ های حیاتی کشور باعث توسعه همه جانبه کشور شود.
شافعی درادامه به نقش پرشور جوانان و نوجوانان دراداره عمومی اشاره داشت و ابراز کرد: نیازمند حضور جوانان در عرصه های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی کشور هستیم.

در ابتدای این همایش کامیابی مدیر آموزش و پرورش تربت جام با تبریک به رأی اولی ها از دانش آموزان خواست در پای صندوق های رأی حضورپررنگ داشته باشند.

گفتنی است؛ در پایان از عوامل اجرایی همایش رای اولی ها در تربت جام تقدیر شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها