حجت الاسلام مرادی

حضور پای صندوق های رای حماسه آفرینی است

امام جمعه بیجار با اشاره به هجوم بیگانگان به صحنه انتخابات هفتم اسفند ماه گفت: مردم باید بدانند به چه اشخاصی رای می دهند و چه افرادی شایستگی حضور در مجلس را دارند.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۵۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام علی مرادی در همایش بصیرتی نهضت روشنگری که به همت کانون بسیج فرهنگیان پیش از ظهر امروز در کانون شهید مطهری و با حضور دبیران و فرهنگیان سطح شهرستان قروه برگزار شد اظهار داشت: مردم ما باید با بصیرت در انتخابات شرکتی حداکثری داشته باشند و با اگاهی رای خود را در صندوق ها بیاندازند.

وی افزود: ملاک احراز صلاحیت ها برای شورای نگهبان قانون است و شورای نگهبان نیز کسانی را که شایسته حضور در صحنه رقابت انتخابات بوده اند تایید کرده است.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: شورای نگهبان وام دار بیگانگان و هیچ حزب و جناحی نیستند و همگی مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی می باشند.

مرادی بیان داشت: امروز ما به برکت خون شهدا و به برکت انقلاب اسلامی آزادانه نمایندگان خود را انتخاب می کنیم و دشمنان از این استقلال و آزادی در هراس هستند.

وی ادامه داد: تا دیروز و در انتخابات گذشته دشمنان مدام بر عدم حضور در انتخابات تاکید می کردند و رسانمه های بیگانه انتخابات را آماج حملات خود قرار می دادند اما امروز رویکرد دشمن تغییر کرده است.

خطیب نماز جمعه بیجار افزود: امروز وضعیت به گونه ای است که رسانه های بیگانه و دست نشانده ای چون بی بی سی از برخی لیست های انتخاباتی حمایت می کنند و مردم را از رای دادن به معتمدین انقلاب اسلامی چون آیات جنتی، محمد یزدی و محمد تقی مصباح یزدی منع می کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان ما امروز چشم امید به افرادی دوخته اند که از انقلاب اسلامی زاویه گرفته اند.

مرادی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) اظهار داشت: نباید به افرادی که حتی احتمال انحراف از مسیر انقلاب اسلامی را دارند رای داد.

حضور پای صندوق های رای حماسه آفرینی است

امام جمعه بیجار در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم ایران اسلامی جنگ و تحریم ها را به خاطر ماندگاری انقلاب اسلامی تحمل نمودند آنگونه که در انتخابات های گذشته و در راهپیمایی ها حضوری حماسی داشته اند.

وی افزود: هم اکنون و در هفتم اسفند ماه نیز مردم باید یکبار دیگر با حضوری حداکثری در انتخابات حماسه دیگری بیافرینند.

مرادی خاطر نشان کرد: باید مردم با حضوری حداکثری انتخابی با بصیرت داشته باشند و باید با بصیرت در پای صندوق های رای حاضر شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما پایبندی به انقلاب و پایبندی به ولایت فقیه را مشکل بزرگ خود می دانند افزود: باید فردی انتخاب شود که از انقلاب اسلامی و از راه ولایت دوری نکند و به سمت انحرافات و بیگانگان کشیده نشود.

ارسال نظرات