مسئول شورای نگهبان خراسان رضوی:

خود را بدهکار بیت امام (ره) دانستن در شأن مسئولین نظام نیست

آیت الله محرابی رئیس شورای نگهبان در خراسان رضوی با انتقاد از سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه ما بدهکار بیت امام (ره) هستیم، خاطرنشان کرد: گفتن چنین سخنانی در شان نظام و مسئولین نظام نیست.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۴۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، آیت الله محرابی روز گذشته در جمع دانشجویان بسیجی موسسه آموزش عالی خاوران مشهد خصوص در خصوص انتخاب اصلح و تشخص آن گفت: برای انتخاب اصلح به بیانات امام راحل و مقام معظم رهبری رجوع کنید.

وی با اشاره به رد صلاحیت سید حسن خمینی تصریح کرد: حسن خمینی و بیت امام (ره) برای ما قابل احترام هستند ولی حضرت امام خمینی(ره) هم حاضر نبودند که کسی غیرقانونی وارد مجلس خبرگان شود.

رئیس شورای نگهبان در خراسان رضوی همچنین در پاسخ به این شبهه که برخی از کاندیداهای خبرگان در امتحان شرکت نکرده بودند، بیان داشت: افرادی که در دوره قبل امتحان داده و قبول شده اند، نیازی به شرکت مجدد در امتحان نداشتند از جمله رئیس قوه قضائیه که اجتهادش اثبات شده است.
 
وی ضمن انتقاد به سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه ما بدهکار بیت امام (ره) هستیم، خاطرنشان کرد: گفتن چنین سخنانی در شان نظام و مسئولین نظام نیست.

آیت الله محرابی خاطرنشان کرد: تبلیغات در شهر مشهد باید برابر قانون باشد از نیروی انتظامی هم خواسته شده تا ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات در این زمینه ایجاد کند.

وی همچنین به تخلفاتی که برخی از کاندیداها در تبلیغات خود انجام می‌دهند، اشاره داشت و گفت: متاسفانه در کشور ما قانون گریزی زیاد وجود دارد برخی از کاندیداها متاسفانه در تبلیغات خود تخلف می‌کنند که اگر در یک جایی جلوی آنها را بگیریم داد و فریادشان در می آید.

 آیت الله محرابی تصریح کرد:  اگر می‌دانید کسی تبلیغاتش کذب است، نباید به او رای بدهید
 


 

ارسال نظرات
پر بیننده ها