خبرهای داغ:
سردار مرتضوی بزرگترین خطر امروز انقلاب اسلامی را پدیده پیچیده نفوذ خواند و افزود: اگر این مهم به درستی مدیریت نشود، باعث انحراف و شکست خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۴۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سید حسن مرتضوی، فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی پیش از ظهر امروز (3 اسفند) در همایش بصیرتی که با حضور پایوران و کارکنان در محل نمازخانه ستاد سپاه استان برگزار شد، گفت: شرایط بسیار حساسی را در حال گذر هستیم چرا که دشمنان همه توانمندی خودشان را متمرکز کردند که انقلاب اسلامی با شکست مواجه شود.

وی با بیان اینکه امروز به پاس همه عنایات و مجاهدت هایی که صورت گرفته انقلاب اسلامی از محدوده نظام اسلامی صادر شده، اظهارداشت: مقام معظم رهبری، بزرگترین خطری که در این مرحله از انقلاب اسلامی گوش زد کرده، بحث پیچیده نفوظ است.

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه در طول تاریخ، انقلاب های بزرگی به واسطه نفوذ از بین رفته است، افزود: انقلاب حضرت موسی، انقلاب پیامبر اکرم(ص)، انقلاب مشروطیت و انقلاب شوروی که به وسیله نفوذ از مسیر منحرف و با شکست مواجه شدند.

وی افزود: دغدغه مهم امروز حضرت آقا همین پدیده پیچیده نفوذ بوده که متأسفانه برخی از خواص آن را درک نمی کنند و جدا از اینکه آن را نمی فهمند موضع گیری هم می کنند، و این خطر امروز هم ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی، رشد و تکامل جامعه اسلامی را در اسلامی شدن دستگاههای اجرایی انقلاب برشمرد و گفت: اسلامی شدن همه دستگاههای اجرایی نظام تنها از کانال مجلس شورای اسلامی صورت میگیرد.

سردار مرتضوی با اشاره به اینکه حضرت آقا مسئله نفوذ را در 10 محور بیان کردند، اظهارداشت: محور اول در خصوص تعیین و تکلیف برای مردم در حفظ انقلاب اسلامی در برابر هجمه های وسیع دشمنان در شرایط کنونی است.

وی اهمیت ماندگاری انقلاب اسلامی و ضرورت تحلیل و علت یابی این ماندگاری را محور دوم بیان کرد و گفت: اگر بتوانیم تحلیل درستی پیدا کنیم و درست بفهمیم، راه آینده کشور کاملاً پیدا خواهد شد.

سردار مرتضوی در محور سوم افزود: همه همت دشمن از بین بردن ماندگاری انقلاب است و همه همت ما باید این باشد که این ماندگاری را افزایش دهیم.

وی افزود: از اوّل انقلاب دائم در فکر این بودند که این ماندگاری را از بین ببرند، جنگ تحمیلی به‌خاطر همین بود؛ جنگهای قومیّتها در اطراف کشور به‌خاطر همین بود؛ محاصره‌ی اقتصادی به‌خاطر همین بود؛ تحریمهای شدیدی که در این سالهای اخیر برقرار کردند برای همین است.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی گفت: تشکیل گروه‌های تکفیری در شرق و در غرب کشور ما همه برای این است که این انقلاب را از بین ببرند، این ماندگاری را که برای آنها بسیار بهت‌آور و سخت و دردآور است، از بین ببرند و هر روز هم یک ابتکاری درست می کنند.

سردار مرتضوی بیان داشت: فتنه 88 نیز یکی از ابتکارات دشمن برای از بین بردن ماندگاری انقلاب اسلامی بود.

وی تأکید مجدد بر اهمیت ماندگاری انقلاب و تأمین عناصر ماندگاری، معرفی عناصر ماندگاری انقلاب و تأکید بر تأمین آن ها، تأکید بر اهمیت مجلس شورای اسلامی و نقش آن در ریل گذاری حرکت دولت ها، خطر نفوذ در مجلس، راه حل اطمینان بخش و موثر به معتمدین انقلابی و متدینین که دنبال حرف آمریکایی ها و غربی ها نیستند، اهمیت مجلس خبرگان رهبری و تأکید روی اعتماد به معتمدین و متدینین و اهمیت شاخص های انقلابی گری را 7 محور دیگر سخنان مقام معظم رهبری در خصوص نفوذ عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها