خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج):

نقطه مقابل انتخاب دشمنان بهترین گزینه برای ورود به مجلس است

حجت الاسلام معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) گفت:نقطه مقابل انتخاب دشمنان بهترین گزینه برای ورود به مجلس است.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۳۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج)استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون مسئله نفوذ از طریق انتخابات که در سخنان اخیر مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است اظهار کرد: نفوذ از شیوه های خطرناکی است که دشمنان در طول زمان  همواره از آن استفاده کرده اند.

وی افزود: با نگاهی به تاریخ استعمار می بینیم که دشمنان حتی اگر می خواستند به محلی حمله نظامی نیز داشته باشند ابتدا از داخل آن نظام به حداکثر افراد را با خود همراه می کردند و از نیری آنان بهره می بردند و در مرحله بعد حمله نظامی را انجام می داند.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: نفوذ رویه ای خطرناک، طولانی، پیچیده و بدون جنجال با هزینه گزاف است که دشمنان برای رسیدن به هدف مشکلات این راه را می پذیرند.

این مسئول با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در شکل گیری و سامان دهی رویه و عملکرد قوه مجریه به عنوان شاخص عمل جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: رهبری در بیانات اخیر خود قوه مقننه را ریل گزار راه قوه مجریه دانستند و بر انتخاب فرد مناسب تاکید ویژه ای داشتند، این به آن معنی است که با انتخاب درست می توانیم با کمترین هزینه و کوتاه ترین زمان نتیجه خوبی کسب کنیم.

حجت الاسلام معبودی خاطر نشان کرد: در صورتی که نمایندگان ملت صالح نبوده و نسبت به انقلاب تعهد نداشته باشند و نیز در صورتی که عامل بیگانگان باشند به جای پیشرفت شاهد عقبگرد خواهیم بود و می تواند مایه ناتوانی کشور باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الامر(عج) در بخش پایانی سخنانش گفت: ملت ما بصیرت کافی را برای رویارویی با دغدغه ها دشمنان دارا هستند.

وی ادامه داد: باید دقت کرد که دشمن دنبال چه افراد و گروه هایی است؟ دقت کنیم که دشمن با چه افرادی مشکل بیشتری دارد و چه نوع نگاهی را رد می کند از همان استفاده کنیم و در نقطه مقابل دیدگاه دشمن تلاش کنیم، دقت کافی برای شناخت شیوه های عملکرد دشمن را بشناسیم و با راه حل مناسب در برابر تمای آزار ها و شیطنت های دشمن ایستادگی نشان دهیم.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها