خبرهای داغ:
قنبرلو استاد دانشگاه های استان قزوین گفت:با انتخاب کاندیدای ولایی از گسترش نفوذ جلوگیری کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

استاد قنبرلو کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه های استان قزوین در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، پیرامون تاکیدات پررنگ اخیر رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نفوذ دشمنان در دستگاه تصمیم گیری نظام و نیز گسترش این نفوذ اظهار کرد: زمانی که رهبر با این حجم بر نفوذ تاکید می کنند به این مفهوم است که نفوذ رخ داده و باید از گسترش آن جلوگیری کرد.

وی با بیان مثالی عنوان کرد: سالها است که دشمن در دوره های مختلف زمانی از طریق نفوذ و تاثیر گذاری بر اشخاص اهداف خود را پیگری می کند، از آغاز جنگ تا قطعنامه 598 نهضت آزادی در ایران عاملی بود که می خواست با عملی شدن قطعنامه به هدف برسند، این اتفاق زمانی که آقای منتظری قائم مقام رهبری بودند تیر نهایی خود را انداخت، وی در یک سخنرانی در آغاز دهه فجر سال 67 در جمع خانواده های شهدای لبنان سخنرانی کرد با این مظمون که ما با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به چه چیز رسیده ایم که شما می خواهید این راه را ادامه دهید؟

حجت الاسلام منتظری علنا اقدامات انقلاب را اشتباه آن روز دانستند، در ادامه امام اجازه پخش این سخنرانی در صدا و سیما را ندادند و با پیامی تحت عنوان "پیام به فرزندان فیضیه" در ادامه آقای منتظری را از مقامشان عزل کردند.

قنبرلو بیان کرد: مشکلات و اتفاقاتی که پیرامون حجت الاسلام منتظری رخ داد تاثیرات و اقدامات نفوذ بود که نهایتا خود را به این شکل نشان داد.

وی افزود: دشمن همواره به دنبال فرصت است و امروز هم می بینیم که هشدار های مقام عظمای ولایت پیرامون مسائل سیاسی، فرهنگی و بیش از هر چیز فرهنگی است که خیلی خطرناک تر از سایر موضوعات می باشد.

استاد دانشگاه های استان تاکید کرد: نفوذ را امروز بیشتر از هر جای دیگر در نخبه های مملکت می‌بینیم، آنان که در ابتدای انقلاب اقدامات قابل توجهی برای انقلاب داشتند تا امروز آن ها را انکار می‌کنند و از آن عملکرد با عنوان افراطی گری و تند روی یاد می کنند.

وی با اشاره به مصاحبه مهر ماه حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی در سال جاری تبیین کرد: ایشان در این مصاحبه صراحتا گفتند که تندروی های ابتدای انقلاب و سخنانی مانند صدور انقلاب و اینکه ارتباط ما با ملت ها است نه دولت ها سبب شد کشور های اطراف ما بترسند و نهایتا عراق بر پی همین ترس به جمهوری اسلامی ایران حمله کرد(!)

هاشمی ادامه می دهد: درست است که امام قطعنامه 598 را جام زهر می دانستند اما بعد و به مرور این جام در کام مردم شیرین شد، بدیهی است که این سخنان به مرور از لحاظ  روانی در اذهان مردم امام را در تقابل با ملت قرار می دهدو به مرور تاریخ را مورد تحریف قرار خواهد داد.

قنبرلو متذکر شد: اکنون که سالها از قطعنامه 598 می گذرد ایران حتی یک دلار قرامت دریافت نکرده است ولی با هوشیاری امام دشمن در ان برهه نتوانست از قطعنامه به نفع خود برداشت داشت داشته باشد.

وی اضافه کرد: دشمن 20 سال برنامه ریزی و نفوذ خود را ادامه داد و بار دیگر در فتنه سال 88 عزم خود را جزم کرد که نتیجه بگیرد ولی  بصیرت مردم با حجم بالا مانع از به هدف رسیدن دشمنان شد.

قنبرلو تشریح کرد: امروز با اجرایی شدن برجام بار دیگر راه های نفوذ برای دشمنان گشوده شده است، دشمن می خواهد با استفاده از افرادی که پیش از این جذب کرده است نتیجه نهایی را حصول کنند.

وی افزود : امروز علت تاکیدات رهبری بر اهمیت مجلس شورای اسلامی به این علت است که مجلس ریل گزار جاده حرکت قوه مجریه است، مجلس طی 15 سال آینده باید ناطر بر سیر اجرایی شدن برجام باشد و به همین  دلیل نیز به یک مجلس ولایی داریم.

قنبرلو در ارتباط با ملاک های انتخاب مردم و انتخاب فرد مناسب برای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: مردم باید با حساسیت هر چه بیشتر اقدام کنند، فردی را انتخاب کنند که در راستای نظرات رهبری قدم بردارد و در برابر استکبار و غرب سر فرود نیاورد.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها