خبرهای داغ:

برگزاری مسابقات ورزشی جام فجر بسیج حامعه زنان حوزه فاطمه الزهرا(س) شاهرود

مسابقات ورزشی بسیج جامعه زنان حوزه فاطمه الزهرا(س) سپاه شاهرود جام فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۲۴
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مسابقات ورزشی جام فجر بسیج جامعه زنان حوزه فاطمه الزهرا(س) با حضور قریب به 100 ورزشکار در رشته های دارت،طناب کشی و تیراندازی با تفنگ بادی در سالن ورزشی کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

در این مسابقات ورزشی که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب برگزار شد در رشته تیراندازی با تفنگ بادی مرضیه محمدی از پایگاه ساجده،وجیهه ساغری از پایگاه صاحبه و عالیه عابدینی از پایگاه مبارکه اول تا سوم شدند.

در رشته دارت خدیجه جلالی از پایگاه صاحبه مقام اول،طاهره شاملو از پایگاه بنت النبی مقام دوم و مریم رحیمیان از پایگاه سکینه بنت الحسین(ع) مقام سوم را کسب نمودند.

در رشته طناب کشی نیز مقام اول تا سوم را تیم های پایگاه صاحبه کسب نمودند که نفرات تیم اول صدیقه علیمردانی،مریم وفایی و فرشته غیاث الدین شمال می شدند.

در پایان این مسابقات یک روزه از نفرات برتر با اهدا هدایایی تجلیل شد.

این مسابقات با همکاری تربیت بدنی سپاه و کانون جوانان بسیج شاهرود برگزار شد.

سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود در اختتامیه این مسابقات با تاکید بر ترویج فرهنگ ورزش در جامعه و به خصوص نسل جوان و دختران و بانوان گفت: تلاش ما در سپاه و بسیج ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی و همگانی در بین آحاد جامعه و بسیجیان است.

حسین گرزین افزود: ما از برنامه های ورزشی حمایت می کنیم و تلاش داریم مسابقات ورزشی را در سطح پایگاه ها ترویج نماییم چرا که ورزش در دین ما اهمیت ویژه ای دارد و رهبری یکی از معروفات را در جامعه ورزش عنوان کرده و ما باید این گفتمان را در جامعه عملیاتی نماییم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها