عضوهیئت مدیره انجمن قطعه سازان خودرو اعلام کرد

جزئیات تفاهم‌‌نامه جدید ایران و آلمان برای ساخت قطعات خودرو

عضو هیئت مدیره انجمن قطعه سازان خودرو با اعلام اینکه تفاهم نامه صنایع انجمن صنایع باواریای آلمان و انجمن قطعه سازان در مونیخ به امضا رسید گفت: بر این اساس امکان همکاری مشترک فعلان اقتصادی دو کشور فراهم می‌شود.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۱۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا نجفی منش رئیس کمسیون تسهیل کسب و کار اتاق بازرگانی تهراناظهار کرد: تفاهم نامه صنایع انجمن صنایع باواریایی آلمان و انجمن قطعه سازان ایران در مونیخ به امضا رسید.

وی افزود: بنا بر تفاهم انجام شده این انجمن، فعالان اقتصادی مرتبط و علاقمند به همکاری با ایران را معرفی می کند تا مشارکت های اقتصادی فراهم شود.

رئیس کمسیون تسهیل کسب و کاراتاق بازرگانی تهران ادامه داد: فعلان اقتصادی بخش قطعه سازی کشور برای همکاری با آلمان به انجمن قطعه سازی ایران و علاقه مندان آلمانی برای همکاری با ایران به انجمن صنایع باواریا مراجعه کرده تا امکان ارتباط فعالان اقتصادی  دو کشور با یکدیگر برقرار شود.

بنا به این گزارش،  این تفاهم نامه در جریان سفر هیئت تجاری اتاق بازرگانی تهران به ایالت باروایای آلمان به امضا رسید و بر اساس این قرارداد امکان ورود قعطعات خودرو آلمانی به ایران فراهم می‌شود.

گفتنی است، بر اساس گزارش های منتشر شده روزهای گذشته خبرنگار تسنیم از آلمان، در دیدار رئیس اتاق تهران با شهردار مونیخ اعلام شد که در جریان سفر اسفند ماه وزیر اقتصاد ایران و هیئت اقتصادی همراه به آلمان درخصوص ورود خودروهای آلمانی به بازار ایران مذاکره می‌شود.
ارسال نظرات