خبرهای داغ:
تبلیغ رنگ بجای تبیین انتخاب اصلح؛

زبان بی زبان یکی از نهادهای شهری در تبلیغ جریانی خاص

این اقدام اینگونه بنظر مینمایاند که شاید عوامل اجرایی شهر، رنگ دولت را بیشتر بنفع خود و جریان حامی منافع خود میداند تا فرامین صریح رهبری.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۰۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، هرچند وظیفه دستگاهها بکارگیری تمام تلاش خود برای حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای است، اما شاهدیم یکی از نهادهای شهری دراکثر بنرهای اطلاع رسانی انتخاباتی خود، رنگ بنفش را که از رنگهای تبلیغاتی جریان حاکم و مجری انتخابات می باشد بکاربرده و عملا در حال القاء جریان فکری خود میباشد.

از طرفی رهبر معظم انقلاب نیز در طول سالجاری بویژه در روزهای اخیر، به انحاء مختلف نحوه ی انتخاب اصلح را برای مردم تبین نموده اند؛ اما در بنرهای تبلیغاتی شهر به ساده ترین پیامهای رهبری که پیشترها و در فراخور زمان سخنرانی و انتخابات گذشته ایراد گردیده، پرداخته شده است.

این اقدام اینگونه بنظر مینمایاند که شاید عوامل اجرایی شهر، رنگ دولت را بیشتر بنفع خود و جریان حامی منافع خود میداند تا فرامین صریح رهبری، زیرا باکمی دقت در سخنان رهبر انقلاب که فرمودند، در رای به لیستها دقت شود که چه اشخاصی ارائه کننده ی لیستها هستند و با دقت در آیتم های اصلح شناسی پی خواهیم برد؛ گزینه یا گزینه های مورد نظر تعدادی از مدیران دستگاهها فاقد این شاخصه ها بوده و هست که بناچار دست به دامان القاء گزینه مدنظر خود با رنگ مشخص نموده اند.

نکته ی جالب توجه دیگر اینکه وجاهت بخشیدن به این اقدامات با تصویر مقام معظم رهبری است که به ناچار و برای پیشگیری از حساسیتهای احتمالی در کنار تصویر کاندیدای مجلس خبرگان رهبری چاپ و نصب شده است.

اینجاست که با تمرکز بیشتر در جابجائیهای قبل از انتخابات، دلائل جابجاییها خود نمایی میکند!



منبع، پایگاه خبری تحلیلی ندای البرز


3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار