نماینده مردم کرمان در گفتگو با «بسیج»مطرح کرد
نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: رویکرد انتخاباتی ابتکار در این شرایط نشان دهنده سیاسی کاری او و اهمیت ندادن به گرفتاری های مردم است.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۸۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲

حسین فتاحی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: سازمان محیط زیست به عنوان مسئول رفع مشکلات آلودگی و ریزگرد های هوا  مخصوصاً در کلان‎شهر ها عملاً کاری انجام نداده است.

وی با انتقاد از عملکرد مسئولان سازمان محیط زیست در رفع مشکلات زیست محیطی افزود: هم اکنون بسیاری از استان های مرزی کشور گرفتار شرایط بد آلودگی هوا و گرد وغبار هستند اما متاسفانه مسئولان محیط زیست برای حل این مشکلات وقت نمی گذارند.

نماینده مردم کرمان خاطر نشان کرد: خانم ابتکار به عنوان رئیس سازمان محیط زیست باید هر چه زودتر برای رفع مشکلات هوا مخصوصاً در استان های مرزی چاره جویی کند اما ایشان به کار مردم اهمیت نمی دهد.

فتاحی با انتقاد از اظهار نظر های انتخاباتی خانم ابتکار در این شرایط خاطر نشان کرد: رویکرد انتخاباتی ابتکار در این شرایط نشان دهنده سیاسی کاری او و اهمیت ندادن به گرفتاری های مردم است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: پیدا کردن راهکار برای رفع مشکلات زیست محیطی بخصوص آلودگی هوا باید در رأس فعالیت های این سازمان باشد اما شاهد هیچ اقدامی از جانب آنها نیستیم.

ارسال نظرات