مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري یزد:
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري یزد گفت: بانوان استان یزد با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه در انتخابات پيش رو حماسه‌ای سياسي خواهند آفريد.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۴۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: «فخرالسادات خامسی هامانه» با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: حضور زنان در انتخابات برای آنها سرنوشت‌ساز و تعیین کننده است؛ چرا که این مشارکت باعث می‌شود تا کسی که به مجلس راه می‌یابد، نماینده زنان هم باشد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در منطقه و جهان برای کشورمان، خاطر نشان کرد: سهم زنان در جامعه کمتر از مردان نیست و بانوان به عنوان قشر تاثیرگذار نقش هدایتگری افراد خانواده جهت حضور در عرصه‌های مختلف بویژه عرصه مهم انتخابات دارند.

خامسی با بیان اینکه دختران و زنان ايران اسلامي همواره بر اعتقادات و هنجارهاي ايماني خود در سايه رهبری‌های حكيمانه حضرت امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري استوار بوده‌اند، تصریح کرد: زنان همواره در راه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا فعال بوده و فارغ از قومیت‌ها، جناح‌ها و جنسیت‌ها در راه حفظ ميهن جان‌فشانی و ايثار داشته‌اند.

وی با بیان اینکه حضور بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی در پشت جبهه‌ها و گاه در خط مقدم هشت سال دفاع مقدس و ... نمایانگر احساس مسئولیت این قشر است، گفت: با توجه به ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات، بانوان همواره در قبال سرنوشت جامعه حساس بوده و به صورت جمعی در انتخابات پیش رو شرکت خواهند کرد.

مشاور امور بانوان استاندار یزد اظهار اميدواري كرد: با مشاركت بالا و حضور حداكثري بانوان استان در انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري، حماسه‌ای سياسي در مسير توسعه پايدار نظام جمهوري اسلامي ايران رقم بخورد.

خامسی یادآور شد: هیچ رویداد و اتفاقی در جامعه اعم از زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بدون مشارکت زنان بطور کامل اجرا نمی‌شود؛ از این رو لازم است زنان فارغ از نگاه جنسیتی، فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی انتظار خود از نماینده منتخب مردم داشتن دیدگاه عدالت جنسیتی بیان کرد و افزود: امیدوارم در کنار لوایح و قوانینی که در قوه مقننه قانون‌گذاری می شود، زنان هم در کنار مردان بدرستی دیده شوند.

یزدبانو/

ارسال نظرات