خبرهای داغ:
مشاور عالی فرمانده سپاه با اشاره به اینکه انقلابیون در جنگ‌های خود از شجاعت و درایت اهل بیت(ع) الگوبرداری می‌کنند، گفت: امدادهای غیبی به صورت مستمر حامی نیروهای انقلابی بوده است.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۲۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، خسرو عروج یکشنبه شب در کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم که در سالن همایش پردیس فارابی قم دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه راه شهدا باید در جامعه اسلامی ادامه داشته باشد، اظهار کرد: دشمنان اسلام برای جلوگیری از تحقق آرمان‌های شهدا راهکارهای مختلفی را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی اضافه کرد: بر اساس گفته‌های رئیس جمهور آمریکا، جمعیت گسترده‌ای از مسلمانان دنیا با تفکرات آمریکایی همراه هستند اما جمعیت محدودی از آنها مخالف تفکرات آمریکایی بوده و از تحقق اهداف استکبار جلوگیری می‌کنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از تفکرات انقلابیون هراسان است، گفت: برای اینکه بتوانیم به اهداف مورد نظر نظام اسلامی برسیم باید راه شهدا را ادامه و این فرهنگ را در میان اقشار مختلف جامعه ترویج دهیم.

وی از جایگاه شهدای مدافع حرم نزد خداوند متعال یاد کرد و ادامه داد: ایران در عرصه نظامی در مقایسه با کشورهای مختلف دنیا در جایگاه مناسبی قرار دارد و دستاوردهای کنونی نظام را مدیون شهدا هستیم.

عروج با اشاره به اینکه انقلابیون در جنگ‌های خود از شجاعت و درایت اهل بیت(ع) الگوبرداری می‌کنند، بیان کرد: امدادهای غیبی به صورت مستمر حامی نیروهای انقلابی بوده است به همین دلیل جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف توانسته بدون تجهیزات نظامی مقابل نیروهای مجهز جبهه کفر ایستادگی کند.

وی خاطرنشان کرد: نباید میان مردم خط‌کش قرار دهیم زیرا ارتباط میان خلق و مخلوق را هیچ فردی نمی‌داند؛ افرادی که در راه دفاع از حرمین گام برمی‌دارند ویژگی‌های معنوی بسیاری دارند.



ارسال نظرات