خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام قرائتی در کنگره شهدای دانشجوی مدافع حرم:

رأی ندادن به دلیل مشکلات‌اقتصادی خیانت به‌خون شهداست

رئیس ستاد اقامه نماز گفت: توجیه کردن اینکه مسئولان همیشه افراد خوبی هستند و امور جامعه هیچگاه با مشکلی مواجه نمی‌شود، درست نیست اما نباید گوش به فرمان رسانه‌های غربی باشیم و رای ندادن در انتخابات به دلیل وجود مشکلات اقتصادی، خیانت به شهداست.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۱۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی در کنگره ملی شهدای دانشجوی مدافع حرم که در سالن همایش پردیس فارابی قم دانشگاه تهران برگزار شد، با بیان اینکه شهادت حضرت زهرا(س) مصائب بسیاری برای اهل بیت(ع) به دنبال داشته است، اظهار کرد: بانوان باید از ایشان در عرصه‌های مختلف الگوبرداری کنند.

وی با اشاره به اینکه شهادت یکی از بهترین نعمت‌های الهی است، اضافه کرد: مهم‌تر از مذهبی بودن این است که بتوانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم، اکنون رسانه‌های مختلف، ایران اسلامی را به رگبار بسته و اقشار مختلف باید خود را برای پاسخ به شبهات دشمن آماده کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز اضافه کرد: توجیه کردن اینکه مسئولان همیشه افراد خوبی هستند و امور جامعه هیچگاه با مشکلی مواجه نمی‌شود، درست نیست اما نباید گوش به فرمان رسانه‌های غربی باشیم و رای ندادن در انتخابات به دلیل وجود مشکلات اقتصادی، خیانت به خون شهداست.

قرائتی از جایگاه علمی حضرت معصومه(س) یاد کرد و ادامه داد: وجود حرم مطهر ایشان در شهر قم ظرفیت‌های بسیاری را برای این شهر ایجاد کرده که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه مذهبیون همیشه پیروز هستند، عنوان کرد: جوانان نباید منتظر حوزه و دانشگاه باشند زیرا این اماکن حداقل‌ها را در اختیار افراد قرار می‌دهد در صورتی که جوانان با افزایش مطالعات خود و تحقیقات علمی می‌توانند به دستاوردهای گسترده‌تری در عرصه‌های مختلف برسند.

رئیس ستاد اقامه نماز خاطرنشان کرد: در انتخابات نباید کسی را تخریب کرد؛ عزت و ضلالت در اختیار خداوند است و خداوند بندگان نیک خود را به عزت می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه دختران نباید در امر ازدواج به مدارک دانشگاهی پسران توجه داشته باشند گفت: یکی از مشکلات اصلی نظام اسلامی خیال‌بافی‌های نادرست افراد است که می‌تواند آسیب‌های اجتماعی بسیاری را در سطح جامعه به دنبال داشته باشند.

قرائتی با تاکید بر اینکه ازدواج باید آسان شود، عنوان کرد: در دوره‌ای که مدارک دانشگاهی میان جوانان بت می‌شود مشکلات بسیاری در جامعه اسلامی رواج پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه امسال باید مراقب رگبار شبهه‌افکنی‌های دشمن در انتخابات پیش‌ رو باشیم یادآور شد: اخیرا بودجه‌ای برای تخریب روحانیت در آمریکا تعیین شده است.



ارسال نظرات
آخرین اخبار