رئیس کانون انجمن صنفی و کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی سراسر کشور با اعلام اینکه آرم شرکت ملی پخش از سردر جایگاه‌های سوخت بخش خصوصی حذف می‌شود گفت: اگر دولت بدهی ۱.۴ میلیارد تومانی جایگاه‌ها را پرداخت نکند، شرمنده مردم در پایان سال می‌شویم.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۵۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱

  به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ناصر رئیسی‌فرد در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه پیش از این شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، جایگاه‌های سوخت را مجبور به نصب آرم این شرکت در جایگاه کرده بود گفت: اگرچه این شرکت اجازه استفاده از آرم این شرکت را در سربرگ به جایگاه‌داران نمی‌داد اما تعدادی از جایگاه‌های سوخت آرم شرکت پخش را نصب کردند.

وی با اعلام اینکه "البته اکنون شرکت ملی پخش اطلاعیه داده است که آرم این شرکت از سر در جایگاه‌های خصوصی حذف شود گفت: کمتر از پنج درصد جایگاه‌های سراسر کشور متعلق به دولت است؛ در واقع از حدود سه هزار و 400 جایگاه سوخت کشور حدود 180 جایگاه متعلق به دولت است.

وی گفت: بنابراین از این پس به جای آرم شرکت ملی پخش آرم کانون یا واحد صنفی جایگاه‌های عرضه سوخت نصب شود تا جایگاه‌های عرضه سوخت دولتی و خصوصی قابل شناسایی باشد.

رئیس هیئت مدیره کانون صنفی و کارفرمایی جایگاه‌های اختصاصی سراسر کشور با اظهار اینکه تغییر آرم هزینه‌هایی به جایگاه‌ها دارها تحمیل می‌‌کند گفت: البته با اجرای طرح برند سازی جایگاه‌‌ها، آرم هر برند بر سردر جایگاه نصب می‌شود.

رئیسی‌فرد با اعلام اینکه بدهی دولتی به جایگاه‌های سوخت حدود هزار و 400 میلیارد تومان است گفت: مابه‌التفاوت کارمزد جایگاه‌های عرضه سوخت بعد از گذشت دو سال پرداخت نشده است.

وی هشدار داد: جایگاه‌ها با مشکلات مالی شدید مواجه هستند اگر این شرایط تا پایان امسال ادامه یابد، تعداد بسیاری از جایگاه‌ها شاید نتوانند در روزهای پایان سال به خوبی به مردم خدمات دهند.

رئیس هیئت مدیره کانون صنفی و کارفرمایی جایگاه‌ها اظهار کرد: البته شرکت ملی پخش در موضوع پرداخت معوقات مقصر نیست بلکه باید بودجه آن از سوی دولت تأمین شود.

ارسال نظرات